بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 33196765
پلاسکو تکرار می شود؟!

آتش در ساختمان برق حرارتی همچنان ادامه دارد/ ریزش ساختمان دور از ذهن نیست +فیلم


سخنگوی آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان توانستند به طبقه منفی ۳ ساختمان برق حرارتی نفوذ کنند، گفت: هیچ احتمالی از جمله ریزش این ساختمان دور از ذهن نیست.

به گزارش یزد آوا، سید جلال ملکی در جمع خبرنگاران درباره آخرین روند عملیات و اطفای حریق در ساختمان برق حرارتی اظهار کرد: دقایقی قبل آتش‌نشانان توانستند تا طبقه منفی 3 ساختمان برق حرارتی به صورت مقطعی، با حداقل نفرات و با امکانات کامل نفوذ کنند، آتش‌نشانان به‌صورت تیمی در مدت زمان چند دقیقه به طبقات منفی رفته و باز می‌گردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: پیش از این توانسته بودیم به طبقات منفی برسیم اما با افزایش دما و دود نمی‌شد که نفوذ آتش‌نشانان صورت بگیرد، اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، به وضعیت پایداری ساختمان خواهیم رسید در آن زمان نفرات بیشتری به داخل ساختمان وارد می‌شوند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه پس از اتمام عملیات مشخص می‌شود، تصریح کرد: ساختمان در حال رصد است.

ملکی در پاسخ به سؤالی مبنی بر احتمال ریزش ساختمان متذکر شد: هیچ چیزی احتمالش دور از ذهن نیست اما هدف ما پیشروی کار با احتیاط است تا خدای ناکرده وضعیت غیرقابل کنترل نشود، دما و میزان دود در ساختمان پایین آمده است و این باعث شد تا فرمانده عملیات قانع شده و آتش‌نشانان تا طبقه منفی 3 پایین بروند.

وی با بیان اینکه در طبقه منفی 3 آتش نهفته وجود دارد، گفت: وضعیت در طبقه منفی 4 خیلی خوب نبود، در قسمت بایگانی و فایلهایی که به هم فشرده شده، باعث شد تا کار آتش‌نشانان سخت‌تر شود.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران یادآور شد: باز کردن قسمت بایگانی کار بسیار سختی است، اکنون احتمال دارد که کندسوزی وجود داشته باشد و اگر در طبقات منفی آتش باشد، آنچنان هویدا نیست.

انتهای پیام/



Loading the player...

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.