بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 35455347
عضو شورای شهر یزد خبر داد

اتمام پروژه‌های نیمه تمام در اولویت شورای شهر یزد


عضو شورای شهر یزد گفت: در دوره جمالی‌نژاد پروژه‌هایی کلید خورد که برخی با توجه به پیش آمدن مشکلات اقتصادی ناتمام ماندند و امیدواریم در شش ماهه دوم امسال برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام اقدام شود.

محسن ابوترابی در گفتگو با خبرنگار یزد آوا، در خصوص ملاک انتخاب شهردار برای یزد، تدین، تعهد، مردم‌داری، اخلاق‌مداری، خوش فکر بودن و آشنا با امور شهرداری و شهرسازی را از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب شهردار یزد عنوان کرد و گفت: در واقع باید شهردار منتخب شخصیتی جامع و جامع نگر باشد.

وی پاک دست بودن، داشتن روحیه جهادی، تلاشگر، با تجربه و پر تلاش بودن را از دیگر ویژگی‌های یک شهردار خوب دانست و افزود: جمالی‌نژاد شهردار سابق یزد واقعا بسیار جامع، پر تلاش  و پاک دست بود و با وجود وضعیت خاص اقتصادی و تلاش‌هایی که دشمن برای بدبین کردن مردم نسبت به مسئولان انجام می‌دهد، مردم متوجه خدمت صادقانه وی بودند.

عضو شورای شهر یزد افزود: جمالی‌نژاد شهرداری در سطح کلان شهر بود که با آن فکر بلند و ایده نو وارد یزد شد، شهرداری یزدرا به تکاپو انداخت و جایگاه آن را ارتقا داد. مدیران شهرداری با او همراه و هماهنگ بودند، با متن جامعه ارتباط داشت، مشکلات را بررسی و با دید کارشناسی و با تدبیر و درایت وارد عمل می‌شد و به معنای واقعی شهردار و کلیدار شهر بود.

ابوترابی در خصوص اولویت شورای شهر در شش ماهه دوم عنوان کرد: در این بازه زمانی موارد بودجه‌ای شهرداری است  که باید بررسی شود و بودجه سال آینده مورد بررسی قرار گیرد، همچنین پروژه‌های نیمه تمام نیز در این بازه شش ماهه باید دقیق مورد بررسی قرار گیرند و به اتمام برسند.

وی عنوان کرد: در دوره جمالی‌نژاد پروژه‌هایی کلید خورد که برخی از آنها تا بیشتر از 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و با توجه به پیش آمدن مشکلات اقتصادی ناتمام ماندند که امیدواریم در شش ماهه دوم امسال برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام اقدام شود.

عضو شورای شهر یزد ادامه داد: از اکنون باید کم کم به این بحث وارد شویم که سال آینده را سال متفاوتی از امسال در خصوص زیبایی و مبلمان شهری، وسایل تفریحی و رفاهی رقم بزنیم و با همان نگاهی که جمالی‌نژاد وارد شد اقدام کنیم و نوزروز سال آینده متفاوت از سال 97 داشته باشد.

انتهای پیام/

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.