بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 35974572
امام جمعه یزد:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در یزد نیازمند نظارت بیشتر است/ادامه جنگ اقتصادی و روانی در فضای مجازی


امام جمعه یزد گفت: جوانان و مسئولان امر باید از این فضا برای زدن تودهنی به دشمنان نظام و انقلاب استفاده کنند.

به گزارش یزد آوا،‌ امام جمعه یزد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یزد با تاکید بر فرمایشات مقام رهبری در دیدار اخیرشان با مردم قم  و گرامیداشت سالروز قیام 19 دی ماه 1356 اظهارکرد: دولت آمریکا و حامیان او فقط به دنبال رسیدن به منافع خود هستند.
آیت الله محمدرضا ناصری یزد ادامه داد: تاریخ 40 ساله انقلاب اسلامی گویای این مساله است که قول، امضا و تعهدهای آمریکا اعتباری ندارد و به دشمن هم نباید اعتماد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه استکبار جهانی و حامیانش در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب برای شکست نظام از تمامی اهرم‌ها و فشارها استفاده کردند و متحمل شکست‌های سختی شدند عنوان کرد: دشمنی آمریکا همچنان در راستای جنگ اقتصادی و روانی ادامه دارد و برای خنثی کردن اهداف او باید با همکاری و بصیرت اقدام کرد.

آیت الله ناصری یزدی با اشاره به اهمیت استفاده درست از فضای مجازی در مقابل توطئه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دشمن گفت: جوانان و مسئولان امر باید از این فضا برای زدن تودهنی به دشمنان نظام و انقلاب استفاده کنند.

استاد حوزه علمیه یزد در ادامه از برخی برنامه‌های فرهنگی و هنری در یزد که توسط برخی گروه‌ها اجرا می‌شود انتقاد کرد و این برنامه‌ها را به نوعی ترویج بی‌بندوباری و بی‌حیایی دانست و از مسئولان ذی‌ربط خواست تا نظارت بیشتری داشته باشند.

امام‌جمعه یزد به اهمیت نقش خانواده و حفظ آن تأکید کرد و اظهار داشت: تغییر سبک زندگی یک خطر است و باید برای پیشگیری از توطئه‌های فرهنگی دشمنان هوشیارانه عمل کرد.
ناصری یزدی به میلاد حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اشاره کرد و به‌تفصیل در خصوص ویژگی‌ها و خدمات این بانوی نمونه اسلام مطالبی ایراد کرد. 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.