بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 10177061
مخالفت گل‌محمدی باعث شد انتقال مسلمان به استقلال به بن بست بخورد

آذری: تیموریان ادامه مذاکرات با ذوب‌آهن را به بعد از اردوی آفریقای جنوبی موکول کرد


مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که مذاکرات این باشگاه با آندرانیک تیموریان به بعد از اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی موکول شد.

به گزارش یزد آوا؛ سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین شرایط پیوستن محسن مسلمان به استقلال گفت: فعلا همه چیز به صورت مسکوت باقیمانده و قرار شد که پس از پایان اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی وضعیت محسن مسلمان و آندرانیک تیموریان مشخص شود.

وی در مورد قرارداد داخلی مسلمان با باشگاه استقلال عنوان کرد: مسلمان با ذوب‌آهن قرارداد 2 ساله دارد و اگر چنین کاری کرده باشد، هم خودش و هم افرادی که با وی قرارداد داخلی امضا کرده‌اند باید طبق قوانین سازمان لیگ پاسخگو باشند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان افزود: صحبتی که با بهرام افشارزاده انجام دادم، این بود که ما بتوانیم با آندرانیک تیموریان مذاکره کنیم. تیموریان نظراتش را به ما اعلام و همه چیز را به پایان اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی موکول کرد. از طرفی دیگر، به مسلمان اجازه دادیم به باشگاه استقلال برود و درباره شرایط خودش و همچنین مسائل مالی صحبت کند اما مخالفت گل‌محمدی باعث شد انتقال مسلمان به استقلال به بن بست بخورد.

آذری بحث تبادل مسلمان و تیموریان را رد کرد و گفت: تیموریان قصد جدایی از استقلال را دارد ولی استقلال مسلمان را می‌خواهد؛ این دو موضوع با هم تفاوت دارند. همه کارهای نقل و انتقالات باشگاه ذوب‌آهن با نظر گل‌محمدی انجام می‌شود و هر بازیکنی که بخواهد برود یا بیاید با نظر مستقیم او صورت می‌گیرد. گل‌محمدی درخواست جذب تیموریان را داشته و قرار شد پس از اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی با تیموریان مذاکرات بعدی را انجام دهیم.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.