بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 36108567
همزمان با دهه فجر:

آزادی چهار زن محکوم مالی غیر عمد در یزد


مدیر کل زندان‌های استان یزد گفت: به مناسبت ایام دهه فجر چهار زن محکوم مالی غیر عمد از زندان‌ های استان آزاد شدند.

به گزارش یزد آوا، رضا ذوالفعلی نژاد، مدیر کل زندان های استان یزد گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی چهار زن محکوم مالی غیر عمد با کمک خیران استان یزد، دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد و ستاد دیه استان  آزاد شدند.

ذوالفعلی نژاد افزود: برای آزادی آن‌ها ۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال نیاز بود که  ستاد دیه با همکاری کمیته صلح و سازش و شورای حل اختلاف استان توانست مبلغی را گذشت بگیرد و با پرداخت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زمینه آزادی آنها را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع هفت محکوم مالی غیر عمد زن در زندان‌های استان وجود داشت ادامه داد: برای آزادی سه نفر باقی مانده مبلغ یک میلیارد و ۱۶۰ میلون تومان نیاز است که امیدواریم با کمک خیرین زمینه آزادی آن‌ها نیز فراهم شود.

مدیر کل زندان‌های استان با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ۲۰۹ نفر محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد شده اند افزود: از ابتدای سال ۱۶۳ نفر آزاد شدند و به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب  اسلامی نیز ۴۶ نفر دیگر به این آمار  اضافه شدند.

ذوالفعلی نژاد اظهار داشت: در حال حاضر ۲۴۸ نفر زندانی جرائم غیر عمد با بدهی ۶۴ میلیارد تومان در زندان‌های استان داریم که تاکنون ۱۴ میلیارد تومان از این مبلغ را گذشت رضایمندانه گرفته ایم و اکنون برای آزادی این تعداد نیازمند ۵۰ ملیارد تومان هستیم.

انتهای پیام/ص

باشگاه خبرنگاران




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.