بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 27766485

آزادی 118 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان یزد در سال 95


مدیرعامل ستاد دیه استان یزد از آزادی 118 نفر از مجرمان جرائم غیرعمد از زندان های استان یزد در سال 95 خبر داد.

به گزارش یزد آوا، اسلام افشون در جلسه اعضای هیئت امناء و هیئت مدیره ستاد دیه استا یزد ضمن تشریح عملکرد و اقدامات صورت گرفته ستاد دیه ، افزود : در سال جاری با برگزاری جشن گلریزان در 10 شهرستان و تهیه و پخش برنامه ماه مهربانی از صدا و سیمای مرکز یزد ، مبلغی بیش از 11 میلیارد ریال تعهد و قول کمک جذب شد که از این مبلغ بیش از 6 میلیارد ریال به صورت نقد ، چک و تعهد وصولی برای تحقق اهداف خیر این ستاد جمع آوری گردید.

وی در ادامه اظهار داشت : از ابتدای سال جاری ستاد دیه موجبات آزادی  118 نفر با بدهی بیش 120 میلیارد ریال را از زندان های استان فراهم آورده که نزدیک به از نیمی از این مبلغ بدهی را با اخذ رضایت شاکی کسر و مابقی بدهی را از منابع ستاد پرداخته است.

افشون در ادامه اذعان داشت: در حال حاضر 168 نفر از محکومین جرایم غیر عمد در زندان های استان یزد به سر می برند که از این 168 نفر 33 نفر را تصادفات رانندگی و حوادث کارگاهی 72 نفر را مالی و چک و مابقی را مهریه و نفقه تشکیل می دهند و برای آزادی آنها بیش از 265 میلیارد ریال نیاز می باشد.

وی با اشاره به اختصاص یک قطعه زمین برای ساختمان ستاد دیه استان ، ابراز داشت : کمبود فضای فیزیکی و عدم ساختمان مناسب برای ستاد دیه استان یک مشکل اساسی است و بدون تردید وجود یک فضای مناسب اداری در تحقق اهداف ستاد و اخذ رضایت از شکات و جلب مشارکت بهتر و بیشتر خیران اثر گذار خواهد بود.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد : با مشارکت خیران برای آغازعملیات ساخت ساختمان ستاد دیه ، به زودی مشکل کمبود فضای فیزیکی و ساختمان این ستاد در استان حل گردد .

شایان ذکر است در این جلسه پرونده ۱۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد نیز برای بررسی اعضاء و تعیین استفاده از تسهیلات ستاد مطرح و تصمیم گیری شد.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.