بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 35960190
آیت‌الله ناصری در تودیع و معارفه استانداریزد:

استاندار جدید خود را وامدار کسی نداند/ در عرصه مدیریت استان نیازمند انسان‌های متعهد و متخصص هستیم


نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در مراسم تودیع و معارفه استانداریزد گفت: از استاندار جدید یزد می‌خواهم تا روحیه استقلال و خودباوری خود را حفظ کند و به‌هیچ‌عنوان خود را وامدار کسی نداند.

 به گزارش یزد آوا؛ آیت‌الله محمدرضا ناصری امشب در آیین تکریم و معارفه استانداریزد بابیان اینکه انسان‌ها باید در برابر آنچه انجام می‌دهند پاسخگو باشند اظهار داشت: باید بکوشیم تا کارها برای انجام رضایت خدا باشد و اگر انسان در پایان دوران کاری‌اش برای مردم و جلب رضایت پروردگار کارکرده باشد خرسند و دارای آرامش است اما اگر در دوران مسئولیتش به دنبال ثروت‌اندوزی باشد قطعاً هنگام پاسخگویی در محضر خداوند وضعیت تأسف باری خواهد داشت.

امام‌جمعه یزد بابیان ویژگی‌های شخصیتی امام راحل گفت: امام خمینی (ره) حتی یک‌لحظه برای پست و ریاست کار نکرد واصلا به دنبال منافع شخصی نبود و همین ویژگی امام (ره) سبب شد که علمای بزرگ آن زمان نجف برای ایشان احترام خاصی قائل باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در ادامه گفت: از استاندار جدید یزد می‌خواهم تا روحیه استقلال و خودباوری خود را حفظ کند و علی‌رغم اینکه در کارها از بزرگان و علما مشورت می‌گیرد اما به‌هیچ‌عنوان خود را وامدار کسی نداند و بداند تنها وامدار خون شهیدان به‌ویژه پدر شهید خویش است.

در عرصه مدیریت استان نیازمند انسان‌های متعهد و متخصص هستیم

امام‌جمعه یزد در ادامه با اشاره به این نکته که امروز در عرصه مدیریت استان نیازمند انسان‌های متعهد و متخصص هستیم افزود: افرادی که در پست‌ها و مناصب مختلف قرار می‌گیرند باید ابتدا دین‌دار و سپس متخصص باشند چراکه افراد متدین خیانت نمی‌کنند و افراد متخصص وظیفه خود را به‌درستی انجام می‌دهند.

ناصری یزدی با انتقاد از سکوت افراد و جریانات سیاسی در برابر انتصابات جناحی و حزبی گفت: چگونه است که اگر مدیری پسر و یا داماد خود را در منصبی علی‌رغم شایستگی به کار بگیرد همه به وی ایراد می‌گیرند اما کسی به انتصاب‌های حزبی و سیاسی ایراد نمی‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد تولید، صنعت و آب را از مهم‌ترین مسائل استان یزد دانست و ابراز داشت: باید در موضوع آب باید نشست و مذاکره و گفت‌و‌گو و برنامه‌ریزی کرد تا بتوان آب موردنیاز مردم را تأمین کرد.

امام‌جمعه یزد خطاب به جهاد کشاورزی گفت: نباید به بهانه کم‌آبی کشاورزی را در استان تعطیل کنیم بلکه باید با اصلاح روش‌های کشت و آبیاری مصرف آب را در این بخش مدیریت کنیم.

انتهای پیام/ح




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.