بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 36732921
مدیر کلینیک مغز و اعصاب و روان بهمن یزد:

اشتباه در تهیه پوستر تبلیغی کارگاه موسیقی‌درمانی رخ داده است


مدیر کلینیک مغز و اعصاب و روان بهمن یزد گفت: افرادی که این پوستر را برای تبلیغ کارگاه موسیقی تهیه کرده‌اند اطلاعی از نحوه و محتوای برگزاری این کارگاه نداشتند و حتی معنی عبارتی که در این پوستر مشاهده می‌شود نیز نمی‌دانستند.

به گزارش یزد آوا، اخیرا پوستری در فضای مجازی در خصوص برگزاری کارگاه موسیقی در یزد منتشر شد که حاوی تبلیغ نامناسبی بود و انتقادات بسیاری را در پی داشت. دراین خصوص مدیر کلینیک مغز و اعصاب و روان بهمن یزد و مسئول برگزاری این کارگاه در گفتگو با خبرنگار یزد آوا،  گفت: این تبلیغ به صورت اشتباه صورت گرفته است و خود بنده نیز به آن اعتراض داشتم و بلافاصله بعد از اینکه از آن اطلاع پیدا کردم این پوستر حذف شد.
 
 
وی ادامه داد: افرادی که این پوستر را برای تبلیغ  کارگاه موسیقی تهیه کرده‌اند اطلاعی از نحوه و محتوای برگزاری این کارگاه نداشتند و حتی معنی عبارتی که در این پوستر مشاهده می‌شود نیز نمی‌دانستند و به اشتباه این پوستر تبلیغی تهیه شده بود.
 
مهین ذوالفقاری عنوان کرد: برگزار کننده این کارگاه، انجمن حمایت از بیمارن اعصاب و روان یزد است و همچنین در جهت حمایت از بچه‌های کار و بچه‌های بد سرپرست، فعالیت دارد و قریب به پنج سال است اقدام به برگزاری کارگاه‌هایی چون کارگاه های مشاوره رایگان و کاهش استرس و اضطراب  می‌کند.
 
انتهای پیام/



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.