بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 35467259
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:

افتتاح نمادین ثبت باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در یزد


به مناسبت روز جهانی کودک آیین افتتاح نمادین ثبت باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان و شروع دوشنبه های کتابخوانی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.

به گزارش یزد آوا، به مناسبت روز جهانی کودک آیین افتتاح نمادین ثبت باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان و شروع دوشنبه های کتابخوانی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و مسئولین بهزیستی استان در یکی از مهدکودک های یزد برگزار شد.

در این مراسم مجیدجوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ضمن تبریک این روز به کودکان و همچنین مربیان آنها با تاکید بر ضرورت شروع فرهنگ کتابخوانی در سنین کودکی مربیان مهدکودک را قشری تاثیرگذار در این زمینه عنوان کرد و از آنها و همچنین مسئولین سازمان بهزیستی بخاطر مشارکت در طرح دوشنبه های کتابخوانی و جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان تشکر کرد.

وی با بیان اینکه ما سعی داریم تا لذت کتاب‌خوانی را در بچه‌ها تقویت کنیم و خلاقانه با آن‌ها حرف بزنیم اظهار امیدواری کردکه با همکاری هم نهادهای متولی نسلی کتابخوان همراه با آگاهی  در یزد پرورش داده شود.

جوادیان زاده ادامه داد: یکی از طرح‌هایی که استان یزد به‌عنوان اولین استان در کشور اجرا می شود همین طرح  دوشنبه‌های کتابخوان در مهدهای کودک است.

وی آشنایی کودکان از ابتدای دوران کودکی با کتاب وکتابخوانی را از جمله اهداف این طرح اعلام کرد.

وی  افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد به‌عنوان متولی این طرح با امضای  تفاهم‌ نامه ا ی  با اداره کل بهزیستی در استان یزد این طرح را در مهدهای کودک  اجراء می کند.

وی افزود: در این طرح هر تیم ۱۰ تا ۱۲ نفر را در خود جای می‌دهد و به عنوان تیم‌های کتاب‌خوانی به این امر در مهدهای کودک می‌پردازد.

در پایان مراسم مجید جوادیان زاده هدیه ای به مناسبت روز کودک به بچه های مهدکودک صبا تقدیم کرد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.