بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 36734730
از آغاز دولت دوازدهم رقم خورد

افزایش 21 درصدی مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان یزد


تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در پایان خردادماه امسال در استان یزد نسبت به مدت مشابه در سال 96 و تقریبا همزمان با شروع دولت دوازدهم با افزایش تقریبا 21 درصدی مواجه بوده است.

به گزارش یزد آوا، براساس آمارهای رسمی در پایان سه ماهه نخست امسال تعداد سه هزار و 785 نفر در استان یزد از سازمان تامین اجتماعی مقرری بیمه بیکاری دریافت کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه در سال 96 و تقریبا همزمان با شروع دولت دوازدهم با تعداد سه هزار و 131 نفر مقرری بگیر، با افزایش تقریبا 21 درصدی مواجه بوده است.

برقراری مقرری بیمه بیکاری برای تقریبا 800 نفر در سه ماهه امسال

از مجموع مقرری بگیران بیمه بیکاری در سه ماهه نخست امسال، دو هزار و 741 نفر را مرد و یک هزار و 44 نفر را زن تشکیل می‌دهد.

 براساس این آمار، در این مدت زمان سه ماهه، برای  799 نفر در استان بیمه بیکاری برقرار شده است به این معنی که امسال این افراد شغل خود را از دست داده و مشمول دریافت بیمه بیکاری شده‌اند که از این تعداد 595 مرد و 204 نفر زن بوده‌اند.

پرداخت بیمه بیکاری به 813 نفر از دریافت کنندگان بیمه بیکاری نیز در سه ماهه نخست امسال به دلیل اشتغال مجدد به کار و یا به دلیل اتمام دوره دریافت قطع شده است.

افزایش 3.5 درصدی مقرری بگیر بیمه بیکاری نسبت به مدت مشابه سال قبل

طبق این گزارش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در سه ماهه نخست امسال در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل با سه هزار و 656 نفر مقرری بگیر افزایش 3.5 درصدی داشته است.

از مجموع مقرری بگیر بیکاری در سه ماهه نخست سال گذشته، دو هزار و 217 نفر را مرد و یک هزار و 439 نفر را زن تشکیل می‌داده که در این مدت زمان سه ماهه، مقرری بیمه بیکاری برای یک هزار و 101 نفر شامل 821 مرد و 280 زن که شغل خود را از دست داده بودند، برقرار شده است.

مقرری بگیران بیکاری استان در پایان خردادماه سال 96 و تقریبا همزمان با آغاز دولت دوازدهم نیز شامل دو هزار و 212 مرد و 919 زن بوده است و در مدت سه ماهه نخست این سال، یک هزار و 53 نفر شامل 707 مرد و 346 زن شغل خود را از دست داده و بیمه بیکاری برای آنها برقرار شده بوده است.

قابل ذکر است آمار قابل توجهی از شاغلانی که شغل خود را از دست می‌دهند به دلایل و بهانه‌های مختلف مشمول بیمه بیکاری نمی‌شوند از این رو همواره آمار واقعی افرادی که شغل خود را از دست می‌دهند بیشتر از آمار مقرری بگیران بیمه بیکاری است.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.