بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 33239557

آقای شهردار! افتخارات گذشته خود را خدشه دار نکنید


جناب دکتر جمالی نژاد! با گرفتن آدرس غلط افتخارات گذشته خود را خدشه دار نکنید. اگر قرار بود یزد باصطلاح جهانی با این آدرسهای غلط رشد داشته باشد شهروندانش حسرت اصفهان و کرمان را نمیخوردند.

به گزارش یزد آوا، محمدحسین صداقت دبیرجامعه اسلامی مهندسین استان یزد و مدیر مسئول نشریه جام نوشت: جناب دکتر جمالی نژاد! با گرفتن آدرس غلط افتخارات گذشته خود را خدشه دار نکنید.  اگر قرار بود یزد باصطلاح جهانی با این آدرسهای غلط رشد داشته باشد شهروندانش حسرت اصفهان و کرمان را نمیخوردند. امیدواریم توانمندیهای شما در یزد تحت تاثیر سیاسی بازیهای جناحی دراستان قرار نگیرد .

امروز وقتی مصاحبه غیررسانه ای یکنفر از اعضای شورای اسلامی یزد را با جناب بردستانی خبرنگارفعال رسانه ها مشاهده نمودم بطور جد همچون گذشته از اوضاع و احوال مدیریت شهری که درآینده فرزندان مردم نجیب و شرافتمند دارالعباده درآن بایست گذران زندگی کنند نگران شده و نگاشتن این دلنوشته را لازم دانسته و خاطرعالی را مستحضر مینمایم .

جناب دکتر از باب اینکه توانمندیهای شما در طول تصدی شهرداری کلانشهر زیبای اصفهان حتی از دید جناب دکترسقاییان نژاد شهردار فعلی قم و شهردار اصفهان قبل از شما مورد تایید و تکریم قرار دارد و این بمعنی نقیصه کمتر در دوران خدمت شماست و مباهات شورای شهر یزد دراین انتخاب قابل توجه است اما ادامه کار و فعالیت آنچنانی در یزد مورد تردید قرار دارد که گوشه هایی از آنرا میتوان در صحبتهای مصاحبه شونده با خبرنگار مذکور مورد توجه قرار داد.

جناب دکتر انتخاب شهردار توسط شورای شهر لزوما در خدمت افکار و اهداف اعضای شورا بودن نیست و نباید این مهم را بدنبال داشته باشد کما اینکه با انتخاب حضرتعالی در اصفهان این نکته مورد تاکید شما که با انتخاب اکثریت اصولگرای اصفهانی بهمراه بود صورت عملی بخود گرفت و در نتیجه آثار ارزشمند آن هم در حال حاضر برای شهرداری اصفهان هم اعضای قبلی شورا قابل افتخار است و امیدواریم انشالله با تداوم آنگونه خدمات در یزد آینده هم قابل تکریم باشد واین مهم در صورتی شدنی وعملی خواهد بود که  دربست در اختیار راهبردهای صرفا سیاسی شورای شهر قرار نداشته باشد.

آقای شهردارمحض اطلاع عرض شود اعطای جایزه کاملا سیاسی و ساختگی از طرف یک بنیاد خارجی خاص به شهرداری و شورای شهر یزد نه افتخاری برای شما و نه خوشحالی برای شورای اسلامی شهر یزد در بر دارد بویژه آنکه هزینه چند میلیونی آن از جیب مردم باشد فلذا مطمئن باشید با جریان سازیهای سیاسی که از قدیم الایام در یزد و استان نهادینه شده است کارهای بجا مانده یزد را جبران نخواهد نمود.

تنها افتخارمدیریت شهری درمرکزاستان طرح خیابان  قیام و نابسامانی در بازار سنتی یزد میباشد که کارشناسان ماهر از این شاهکار در حیرت مانده اند.

جناب شهردار در یزد ما قریب ده سال است چندین پل عابر پیاده مکانیزه در سطح شهر کامل شده است که بخاطر اینگونه مسایل سیاسی بدون بهره بره داری مردم آینه دق شده است برای اهل دل و این در حالیست که عمر مفید آنها روبه اتمام میباشد!!!

همچنین در یزد تنها در محدوده میدان شهید بهشتی تا محل استقرار شما چندین و چند پاساژ از سالهای قبل موجب سنگینی بار ترافیک بودند که با همین سیاست ورزیها پاساژ ستاره با صدها حدیث مزید علت شد سپس در انتهای بلوار طالقانی ساختمان اداری تجاری با مشارکت شهرداری و عده ای از خواص در دست ساخت قرار گرفت که ادامه دارد و با وجود قریب صدها مطب پزشک و ساختمان پزشکان در کمال بی تدبیری طرح گسترش کلینیک خاتم الانیبا صورت عملی بخود گرفت و اینها همگی دست بدست هم دادند تا بزرگترین نقطه کور ترافیکی در چهارراه مهدیه قلم بخورد و با همه این باصطلاح خدمات شهری تنگ شدن عرصه زندگی مردمان مظلوم ساکن در محدوده ذکرشده رقم خورده است و فریادشان بجایی نمیرسد!!!

جناب دکتر جمالی نژاد بدون تعارف عرض کنم که تمام این نارساییها و تنگناهای در قلب شهر یزد بخاطر سیاست ورزیهای نهفته است که سردمداران این قصه اعتقاد دارند اگر یک چوب خشک را بمردم معرفی نمایند مورد استقبال عموم قرارخواهد گرفت در حالیکه خیر و صلاح شهر رو به توسعه و بظاهر ثبت جهانی شده نیاز به یک تحول عملی بدور از اهداف خاص جناحی دارد تا حداقل در دوره های بعد همانگونه که در اصفهان در بوته قضاوت مردمی قرار گرفته اید در یزد هم در مورد شما قضاوت شود!!!

مردم یزد از وجود یک میدان همچون میدان امام علی (عقیق) اصفهان محروم هستند درعین حالیکه طرفداران ایجاد یک میدان شبیه میدان عقیق اصفهان با حفظ المانهای مختص یزد مورد تهاجم پشت پرده ای خودکامگان قرار میگیرند!!!

درپایان عرایض خود امیدوارم با درایت خاص شما انبوه مشکلات شهری در یزد مرتفع گردد تا ورق زرین دیگری بر دفتر خدمات مردمی جنابعالی باشد.

ارادتمند




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.