بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 10174703
آخرین تحولات در مرز شلمچه/

آمادگی مرز شلمچه برای ورود زائران اربعین/ خطوط ریلی خرمشهر آماده انتقال زائرین


سردار معین پورگفت: طی سه روز گذشته به تدریج حرکت زائرین برای ورود به کشور آغاز شده است که با توجه به برگزاری مراسم اربعین حسینی در کربلا پیش بینی می شود طی روزهای آینده تعداد بیشتری از زائرین برای ورود به خاک کشور در پایانه های مرزی حضور یابند.

به گزارش یزد آوا به نقل از راه دانا، سردار معین پور فرمانده قرارگاه اربعین شلمچه در گفتگو با رهیاب در خصوص آخرین وضعیت پایانه مرزی شلمچه برای ورود زائرین به کشور گفت: طی سه روز گذشته به تدریج حرکت زائرین برای ورود به کشور آغاز شده است که با توجه به برگزاری مراسم اربعین حسینی در کربلا پیش بینی می شود طی روزهای آینده تعداد بیشتری از زائرین برای ورود به خاک کشور در پایانه های مرزی حضور یابند.

وی افزود: از روز گذشته تاکنون بیش از 130 هزار نفر از زائرین عتبات عالیات از مرز شلمچه وارد خاک کشورمان شده اند.

فرمانده قرارگاه اربعین شلمچه اظهار داشت: با توجه به تسهیلات ارائه شده توسط نهادهای مختلف برای رفاه زائرین در پایانه مرزی شلمچه بهترین نقطه برای ورود زائرین اربعین حسینی به کشور شلمچه خواهد بود.

سردار معین پور عنوان کرد: افزایش گیت های ورودی و خروجی در مرز شلمچه موجب شده که زائرین عتبات عالیات بدون کمترین معطلی وارد کشور شوند و هم اکنون روند ورود زائرین به کشور کاملا روان است.

وی اضافه کرد: از امروز ظرفیت خطوط ریلی خرمشهر نیز برای جابجایی زائران به سراسر کشور فعال خواهد بود و زائرینی که تمایل دارند می توانند برای رسیدن به مقصد خود در کشور از ایستگاه قطار خرمشهر نیز استفاده کنند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.