بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 10048789
جانشین فرمانده کل سپاه:

امنیت، آرزویی محال برای صهیونیست‎ها/ افول امریکا نزدیک است


جانشین فرمانده کل سپاه گفت: فروپاشی رژیم صهیونیستی نزدیک است؛ امنیت به آرزویی دست نیافتنی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

به گزارش یزد آوا به نقل از سبلانه،  سردار حسین سلامی امروز در کنگره 54 شهید دانشجوی استان اردبیل در سالن خودسیانی  دانشگاه محقق اردبیلی، با تاکید بر اینکه شهدا مشعل داران حریت و آزادی ملت ما هستند، اظهار کرد: حقیقت این است که شهیدان مشعل‌داران فضیلت جامعه و ستارگان درخشانی هستند که هرگز غروب نمی‌کنند.

وی افزود:  هرچه از عزت، اعتبار، رفعت و سربلندی داریم، بدون شک مرهون دو مظهر الهی "ولایت و ولایتپذیری" و "ایثار و گذشت" شهدا است.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: دشمن تا به امروز از هر چه توان دارد استفاده کرده تا راه انقلاب را سد کند اما ملت ایران و به ویژه جوانان و دانشجویان این مرز و بوم با تکیه بر ارزش ها ذهن و وجودشان را  به کار گرفتند تا امروز مسیر موازنه قدرت به نفع مسلمانان تغییر کند.

نشان دادیم بدون تعامل با امریکا هم می توان پیشرفت کرد

وی گفت: ما به دانش هسته ای رسیدیم و توانستیم از این انرژی برای موارد صلح آمیز بهره بگیریم به رغم آنکه جهان ما را در محاصره شدید قرار داده است؛ ما نشان دادیم که می شود بدون تعامل با امریکا  و تنها با تکیه بر دین اسلام  پیشرفت کرد.

سردار سلامی تاکید کرد: با باور و دانش جوانانمان توانستیم همه نیازهایمان را در داخل تولید کنیم ما حتی برای یک لحظه هم محتاج بیگانگان نشدیم؛ موشک های بالستیک زمین به زمین و پرنده های بدون سرنشین ساختیم که می توانند 3 هزار کیلومتر پیش بروند و در هر لحظه نتیجه را به ایستگاه زمینی مخابره کنند و همچون چشمان تیزبین حرکات دشمن را رصد کنند که البته همه این ها زمانی رخ داد که ما در در حلقه سخت محاصره تحریم بودیم.

وی گفت: این روزها اگر به سوریه، عراق نگاه کنید می بینید که آمریکا همه ذخایر سیاسی و استراتژیک خود از ترکیه و عربستان و اردن همه  صف بسته اند تا نظام سوریه که محور مقاومت مردمی است را بشکنند اما چیزی جز ابهام و سرگردانی راهبردی در سیاست آمریکایی ها گیرشان نیامده است؛ این درحالی است که  تابش نور ولایت و اندیشه های انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: ظرفیت انقلاب اسلامی با سرعت در حال پس گرفتن سرزمین اسلامی از دست کفار و مشرکان است،  تشکیل یک حزب الله در لبنان، نیروی بسیج مردمی در سوریه، جوان های شیعی در عراق، انصار الله در یمن همه نشان می دهد که فرهنگ ابتذالی که آمریکایی ها می خواستند در بلاد اسلامی ترویج کنند همه با شکست مواجه شده است.

وی گفت: این روزها  امنیت چیزی جز آرزوی دست نیافتنی برای صهیونیست ها نیست، انها در تقاطع آتش حزب الله در لبنان و فلسطینی ها قرار دارند و البته ائتلاف ضد داعش نشان داد که آمریکا به باشگاه ورشکستگان جهان پیوسته است.

فرمانده کل سپاه یادآور شد: فروپاشی دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا دیر زمانی طول نخواهد کشید و ما قطعا فروپاشی رژیم غاصب صهیونسیم را خواهیم دید.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.