بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 25005044
رئیس دیوان محاسبات استان یزد:

امکانات فرودگاهی سیستان بلوچستانِ محروم، از یزد بیشتر است


رئیس دیوان محاسبات استان یزد گفت: من سابقه فعالیت در استان سیستان و بلوچستان را هم دارم و با وجود اینکه سیستان و بلوچستان یک استان محروم در کشور است، امکانات فرودگاهی بسیار بیشتر از یزد را دارد.

به گزارش یزد آوا، بهزاد فلاطون‌زاده، در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد با اشاره به بارش برف در استان یزد، اظهار داشت: به دلیل بارش برف در استان یزد، فرودگاه شهید صدوقی(ره) با مشکل جدی در زمان بارش مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این زمنه ضعف مدیریت برای جلوگیری از ایجاد مشکل را شاهد بودیم که سبب شد بسیاری از پروازها به دلیل مشکل مدیریتی یک نفر لغو شود.

رئیس دیوان محاسبات استان یزد ادامه داد: علت اصلی این موضوع، عدم آماده‌سازی باند فرودگاه برای نشست و برخواست در زمانی بود که برف بر روی باند جمع شده بود.

فلاطون‌زاده خاطرنشان کرد: من سابقه فعالیت در استان سیستان و بلوچستان را هم دارم و با وجود اینکه سیستان و بلوچستان یک استان محروم در کشور است، امکانات فرودگاهی بسیار بیشتر از یزد را دارد.

وی عنوان کرد: این امکانات در سیستان و بلوچستان در حالی است که هیچ میزان از آن در یزد نیست و در چنین مواقعی پروازها در یزد با مشکل جدی روبرو می‌شوند.

رئیس دیوان محاسبات استان یزد تصریح کرد: یکی از امکاناتی که در فرودگاه سیستان و بلوچستان وجود دارد این است که در شرایط بد جوی، به وسیله مدارهای الکتریکی، سرسره فرود برای هواپیما ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.