بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 10020652
یادداشت/

اگر علی مطهری فرزند شهید مطهری نبود...


"مردمی‌ هنگام حضور پای صندوق‌‌های رأی، بیش از آنکه بگویند به علی مطهری رأی‌ می‌دهیم، می‌گفتند به فرزند شهید مطهری رأی خواهیم داد تا همانند پدرش به دفاع حکیمانه و مستدل از انقلاب اسلامی بپردازد...".

 به گزارش یزد آوا، مهدی رضوی طی یادداشتی که در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده می‌نویسد:

علی مطهری با حمایت محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان و با عنایت به قرار گرفتن در لیست اصولگرایان و رأی لیستی مردم تهران موفق به جلب نظر مردم شد؛ مردمی‌ که هنگام حضور پای صندوق‌‌های رأی، بیش از آنکه بگویند به علی مطهری ر‌أی‌ می‌دهیم، می‌گفتند به فرزند شهید مطهری رأی خواهیم داد تا همانند پدرش به دفاع حکیمانه و مستدل از انقلاب اسلامی پرداخته در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی، جان به آموزه‌های امام راحل هدیه کند ولیکن علی مطهری علی‌رغم حرمت و خدمات بی‌نظیر و ستودنی شهید مطهری، با تفسیر غلط و نادرست از رفتار آزاد اندیشانه و استقلال فکری آن شهید بزرگوار، در مجلس شورای اسلامی روز به روز به مخالفان نظام اسلامی و دگراندیشان نزدیک‌تر شد و بدون توجه به اندرز‌های علما، دوستان پدر و مطهری‌های زمان به تیتر یک رسانه‌هایی مبدل گشت که تنها برای مبارزه با مبانی فکری شهید مطهری مأموریت داشته و دارند.

رسانه‌‌هایی که اربابان خارجی‌شان در شهادت استاد مطهری نقش‌آفرین و بلکه طراح بودند، امروز تیترهای‌شان را منتظر روشن شدن تریبون‌ علی مطهری می‌کنند تا بلکه جمله‌ای به‌نقل از فرزند شهید مطهری علیه مبانی انقلاب اسلامی و اصولی که استاد مطهری آن را پایه‌های اساسی برای نظام اسلامی می‌دانستند، انتخاب و تیتر کنند.

همین چند وقت پیش، سخنرانی علی مطهری در مشهد مقدس، بهترین تیتر‌ها را به رسانه‌های آمریکا و صهیونیستی داد و آنان از این اظهارات بهترین استفاده را علیه انقلاب اسلامی کردند و سؤال این است: آیا رواست فرزند استادی چون شهید مطهری، ابزار دشمنان  و مخالفان پدر بزرگوارش برای هجمه به انقلاب اسلامی شود؟

سؤال اینجاست:

1 ــ اگر علی مطهری فرزند شهید مطهری نبود، هیچ‌گاه محمود احمدی‌نژاد برای استفاده و شاید هم سوءاستفاده از نام و عنوان ارثی، برای قرار گرفتن نام وی در لیست اصولگرایان و حضور در مجلس شورای اسلامی اصرار می‌کرد؟

2 ــ اگر علی مطهری فرزند شهید مطهری نبود، مردم به وی برای حضور در مجلس رأی می‌دادند؟

3 ــ اگر علی مطهری فرزند شهید مطهری نبود، با توجه به سطح سواد و تحصیلات، آیا امروزه جایگاهی بالاتر از یک عضو هیئت علمی متوسط به پایین در یکی از دانشگاه‌های در بهترین حالت متوسط، می‌شد برای وی متصور بود؟

4 ــ اگر علی مطهری فرزند شهید مطهری نبود، نظرات خاص وی این‌همه برای رسانه‌ها و بیگانگان حائز اهمیت می‌شد؟

5 ــ اگر علی مطهری فرزند شهید مطهری نبود...

به‌جرئت می‌توان گفت تنها چیزی که موجب جلب برخی اذهان و نگاه‌ها به گفته‌ها و نوشته‌های شاذ علی مطهری شده است، انتساب نسبی وی به شهید بزرگوار آیت‌الله مرتضی مطهری است.

و در این جا پربیراه نیست یادآوری حدیثی از امام صادق(ع) که خطاب به شیعیانشان فرمودند: کونوا لنا زیناً ولاتکونوا علینا شیناً (زینت و آبروی ما باشید، نه باعث شرمندگی ما)! کاش علی مطهری نیز زینت و آبرویی برای شهید بزرگوار مرتضی مطهری می‌بود... .




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.