بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 36335240
کارشناس هواشناسی یزد:

بارش‌های رگباری در یزد ادامه می یابد


کارشناس هواشناسی در یزد با اعلام میزان بارش‌ها در 24 ساعت گذشته گفت: همچنان بارش‌های رگباری در استان یزد به‌ویژه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی ادامه دارد.

به گزارش یزد آوا، کارشناس هواشناسی یزد در رابطه با وضعیت هوای یزد طی هفته جاری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، اظهار کرد: در ادامه هفته جاری هنگام بعدازظهر و شب رگبار توأم با رعد وبرق پراکنده و گاهی همراه با باد شدید را شاهد خواهیم بود.

احسان الله دهقانی با بیان اینکه همچنان بارش‌های رگباری در استان یزد به‌ویژه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی ادامه دارد، خاطرنشان کرد: میزان بارش‌ها طی 24 ساعت گذشته در شهرستان تفت منطقه گاریزات به میزان 2.8 میلی‌متر، کهدوییه 1 میلی‌متر، سخوید 1 میلی‌متر، زردین 0.1 میلی‌متر، نصرآباد 0.8 میلی‌متر بوده است.

وی ادامه داد: میزان بارش‌ها در شهرستان اردکان رباط پشت بادام 0.1 میلی‌متر و مزرعه آقا 1 میلی‌متر، شهرستان اشکذر 0.8 میلی‌متر و شهرستان بافق منطقه سبز دشت 0.6 میلی‌متر، از شهرستان میبد در شهر میبد 1.2 میلی‌متر و ندوشن 4 میلی‌متر بوده است.

دهقانی با بیان اینکه همچنان این بارش‌های رگباری در استان یزد به‌ویژه در ارتفاعات و مناطق کوهستانی ادامه‌دار خواهد بود، تصریح کرد: انتظار داریم امروز بعدازظهر تا فردا بعدازظهر، طی این 24 ساعت مجدداً در ادامه فعالیت این سامانه بارشی رشد ابر، گاهی وزش بادهای نسبتاً شدید، رگبار و رعدوبرق پراکنده را بازهم در سطح استان داشته باشیم.

کارشناس هواشناسی یزد با اشاره به اینکه در ادامه هفته جاری هنگام بعدازظهر و شب رگبار توأم با رعدوبرق پراکنده و گاهی همراه با باد شدید را شاهد خواهیم بود، گفت: در رابطه با نوسانات دمایی خیلی تفاوت قابل‌ملاحظه‌ای را نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه کمینه دمای یزد دیشب 8 درجه سانتی‌گراد بود، افزود: حداکثر دما دیروز به 28 درجه رسید و انتظار داریم امروز بیشینه دما به 27 درجه برسد.

انتهای پیام/3857




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.