بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 14747923
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در برنامه «چرخ تولید»:

بالغ بر 92 درصد از صنایع استان را «صنایع کوچک» تشکیل می‌دهند


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: صنایع کوچک ابتدا با هزینه و تأمین مالی کم، انعطاف پذیری و انگیزه بالا و سرمایه‌های اولیه در این محدوده شکل می گیرد و چنانچه تحت حمایت صنایع بزرگ قرار گیرند و حلقه‌های مفقوده صنایع بزرگ را تکمیل کنند، می توانند کارایی بسیار بالایی داشته باشند.

به گزارش یزد آوا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد شب گذشته به مناسبت 21 مرداد روز صنایع کوچک، در برنامه «چرخ تولید» از شبکه تابان اظهار کرد: در ایران به صنایعی که کمتر از 50 نفر در آن اشتغال داشته باشند، صنایع کوچک می‌گویند و بالغ بر 92 درصد از صنایع استان را صنایع کوچک تشکیل می‌دهند.


سیدمسعود عظیمی گفت: صنایع کوچک ابتدا با هزینه و تأمین مالی کم،  انعطاف پذیری و انگیزه بالا و سرمایه‌های اولیه  در این محدوده شکل می گیرد و چنانچه تحت حمایت صنایع بزرگ قرار گیرند و حلقه‌های مفقوده صنایع بزرگ را تکمیل کنند، می توانند کارایی بسیار بالایی داشته باشند.


وی آماده سازی زیرساخت‌ها برای تحویل به مار آفرین و صنایع را از وظایف شهرک ها و نواحی صنعتی عنوان کرد و ادامه داد: با مستقر شدن صنایع به ویزه صنایع کوچک و متوسط ، در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با ارائه خدمات مشاوره‌ای، مدیریتی، مالی،  فنی و غیره در توسعه صنایع ایفای نقش می‌کنند.


عظیمی با بیان اینکه استان یزد یکی از استان‌های پیشرو در اجرای قانون ایجاد شهرک‌های صنعتی است، ادامه داد: امروز در کلیه شهرستان‌های استان شهرک‌ها و نواحی صنعتی وجود دارد و تاکنون بیش از 2 هزار قرارداد بسته شده، نزدیک به یک هزار به بهره‌برداری رسیده و بیش از 22 هزار نفر در سطح استان در این شهرک‌ها مشغول به کار هستند.


مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: مرکز خدمات فناوری و کسب و کار در شهرک‌های صنعتی خدمات فنی، مشاوره‌ای، مالی و  رسانه ای را برای کیفیت بخشی به صنایع می دهند و با کمترین هزینه امکاناتی در حوزه بازاریابی، تبلیغات، تکنولوژی، حسابداری و غیره  در اختیار آنها قرار می‌دهد.
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.