بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 10878356
فرمانده انتظامی یزد خبر داد

باند «فیستر» با 50 فقره سرقت در یزد متلاشی شد


فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری اعضای یک باند سه نفره تبهکاری معروف به «فیستر» و اعتراف سارقان به 50 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش یزد آوا به نقل از پایگاه خبری پلیس، یوسف سپهوند اظهار داشت: با توجه به سرقت‌های متعدد منازل نیمه‌ساز و باغات محدوده شاهدیه و بلوار جمهوری، ماموران کلانتری 16 سید جعفر (ع) یزد اقدامات لازم در زمینه دستگیری سارقان این سرقت‌ها را آغاز کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه انجام دادند و به این نتیجه رسیدند که سارقان با یک دستگاه خودرو سواری عنابی رنگ در محل سرقت‌ها دیده می‌شوند.

سپهوند افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده از زمان و نحوه فعالیت این تبهکاران، عوامل کلانتری 16 سید جعفر (ع) توانستند سردسته این باند به نام "م.س" معروف به فیستر را شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پلیس شهرستان یزد گفت: با انتقال متهم به اداره پلیس، وی در بازجویی خود به همدستی با دو نفر دیگر اعتراف کرد که ماموران در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه همدستان وی را نیز دستگیر کردند.

سپهوند اظهار داشت: اعضای باند فیستر در بازجویی‌های خود به 50 فقره سرقت شیرآلات و در و پنجره منازل نیمه‌ساز و باغ‌ها اعتراف کردند.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر این اموال سرقتی گفت: متهمان به همراه پرونده مربوطه تحویل مقامات قضائی شدند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.