بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 35586421
رئیس شورای شهر یزد خبر داد

برنامه‌های متعدد شهرداری و شورای شهر برای گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب


رئیس شورای شهر یزد از برنامه‌های متعدد شهرداری و شورای شهر برای گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار یزدآوا، غلامعلی سفید شامگاه شنبه در یکصدو هفتمین جلسه علنی شورای شهر یزد با اشاره به ایام اربعین حسینی گفت: این روزها کشور ما و امت اسلام زیارت اربعین را ارج نهاده و در روایات شیعی نیز حضرات معصومین انجام این زیارت را از علامات مومن دانسته‌اند.
رئیس شورای شهر یزد در ادامه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: عدد 40 در نزد مردم ما عدد مقدسی است و نشان از رشد یافتگی، بالندگی و کمال دارد بنابراین درحالی امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که ازیک‌طرف دشمنان قسم‌خورده و سرسختی داریم و از سوی دیگر با مشکلات فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کنیم.

سفید مهم‌ترین کار در جشن انقلاب را شناسایی موفقیت‌ها و عدم موفقیت‌ها بیان کرد و اظهار داشت: باید به آنچه در طول این 4 دهه انجام دادیم افتخار کنیم و در آنچه کوتاهی کردیم برای جبران مصمم شویم.

وی چهل‌سالگی انقلاب را فرصت نقد برنامه‌های گذشته دانست و گفت: باید از این فرصت برای تأکید بر خوبی‌ها و رفع مشکلات نهایت استفاده را برد.

سفید بابیان این مطلب که برای شهرداری نیز در این چهلمین سالگرد برنامه‌های در نظر گرفته‌شده ابراز داشت: قطعاً شهرداری برنامه‌های نشاط‌آوری را با توجه به ایام زمانی فاطمیه دردستور کار خود خواهد داشت و شورا نیز می‌تواند در کمیسیون‌های مختلف به‌ویژه عمران و خدمات با هماهنگی شهرداری برنامه‌های ویژه‌ای را برای گرامی داشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تدارک ببیند.

رئیس شورای شهر یزد ابراز امیدواری کرد برای برگزاری هر چه‌بهتر چهلمین سالگرد انقلاب تلاش کرده و در مسیر بهبود روند آن حرکت کینم.

انتهای پیام/ح




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.