بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 35785525
رئیس شورای شهر یزد:

بسیج بیشترین نقش را در نگهداری انقلاب ایفا کرده است


رئیس شورای شهر یزد گفت: بسیج همواره بیشترین نقش را در نگهداری انقلاب ایفا کرده و هر زمان بنا به تناسب شرایط که نیاز به فداکاری و ایثارگری بوده با تمام توان حضور پیدا کرده است.

به گزارش یزد آوا؛ یکصد و سیزدهمین جلسه علنی شورای شهر یزد صبح امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

غلامعلی سفید در این جلسه با بیان اینکه بسیج یک مجموعه مردمی است که به فرمان امام راحل تشکیل شده گفت: بسیج همواره بیشترین نقش را در نگهداری انقلاب ایفا کرده و هر زمان بنا به تناسب شرایط که نیاز به  فداکاری و ایثارگری دراین  زمینه بوده با تمام توان در آن حضور پیدا کرده است.

رئیس شورای شهریزد اضافه کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس در کنار سپاه و ارتش با تکیه بر نیروی مردمی از کشور دفاع کرده و امروز هم به گونه ای دیگرایفای نقش می کند .

وی تمامی مردم ایران را از دیدگاه امام(ره)بسیجی دانست و ابراز داشت: همه اعم از هر نوع گرایش و سلیقه سیاسی،فرهنگی و اجتماعی باید خود را نسبت به بسیج متعهد بدانند و تا کشور از توطئه ها و دسیسه ها مصون بماند .

سفید با اشاره به این موضوع که امروز بسیج مظهر محبت و خدمت  عاشقانه به مردم است ابزار داشت: مقابله بسیج با دشمنان خارجی و داخلی نیز مصداق همین محبت و خدمت بوده و این دو موضوع امروز در دستورالعمل کاری بسیج است.

انتهای پیام/ح




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.