بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 31018240
عضو شورای اسلامی شهر یزد:

بعضی دنبال خودسری در شورا هستند/هر تصمیمی می بایست در شورا مطرح و تصویب شود


عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت:هر اقدامی با بار مالی باید به صورت مصوبه درشورا مطرح و پس از تصویب اعضا به اجرا درآید

به گزارش یزد آوا به نقل از یزد رسا؛ عضو شورای اسلامی شهر یزد در خصوص تصمیم شورا مبنی بر اجرای طرح استفاده رایگان  دانش آموزان و دانشجویان از اتوبوس های شهری در روز اول مهرماه گفت: هرچند این حرکت، حرکت زیبایی است و بنده هم با این کار موافقم اما متاسفانه بنده از این تصمیم اعضای شورا اطلاعی ندارم و مصوبه ای نیز در این زمینه در شورا مطرح نشده است.

محسن ابوترابی افزود: هر اقدامی که بار مالی برای شهرداری داشته باشد باید به صورت مصوبه درشورا مطرح شود و پس از طی مراحل قانونی و تصویب اعضا به اجرا درآید که متاسفانه این طرح مصوبه ای نداشته واحتمالا برخی اعضا خودسرانه این تصمیم را اتخاذ کردند هرچند تاکید می کنم با اجرای هرطرحی که به نفع مردم باشد موافقم.

ابوترابی  در ادامه با اعلام  فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی شهری یزد اضافه کرد: بر اساس قانون یک سوم هزینه بلیط اتوبوس های شهری توسط مردم پرداخت می شود و مابقی آن نیز بر عهده شهرداری  و وزارت کشور است که متاسفانه چندسالی است این وزارت خانه سهم  خود را در این خصوص پرداخت نکرده  است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: هرچند در زمان شهردار سابق 5 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهری اضافه شده اما عمر متوسط ناوگان اتوبوسرانی 5 سال بوده و تاکنون از عمر ناوگان اتوبوسرانی یزد 12 سال می گذرد.

ابوترابی خاطر نشان کرد: اگر وزارت کشور سهم خود را در زمینه هزینه بلیط پرداخت کند می توانیم ناوگان  اتوبوسرانی شهریزد  را نوسازی کنیم.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.