بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 36608229
سرپرست مخابرات منطقه یزد:

بند «حق اشتراک» به صورت کشوری در قبوض تلفن اعمال شده است/ حذف آبونمان از قبوض


سرپرست مخابرات منطقه یزد گفت: با مصوبه‌ای که وجود دارد و هماهنگی بین مخابرات ایران، وزارتخانه و سازمان تنظیم مقررات از ابتدای امسال بند حق اشتراک با هزینه کم در قبوض اعمال شده است.

محمدرضا زارع ده آبادی در گفتگو با خبرنگار یزد آوا، در خصوص درج بند جدید با عنوان «حق اشتراک» در قبوض تلفن مشترکان مخابرات گفت: با مصوبه‌ای که وجود دارد و هماهنگی بین مخابرات ایران، وزارتخانه و سازمان تنظیم مقررات از ابتدای امسال بند حق اشتراک با هزینه کم در قبوض اعمال شده است.

وی ادامه داد: صورتحساب مشترکان به صورت کشوری صادر می‌شود و این بند نیز، به صورت کشوری در قبوض مشترکان اعمال شده است و مخابرات منطقه یزد هیچ نقشی در کم یا زیاد کردن پارامتر در قبوض ندارد و هزینه‌ای که این بند دارد بسیار کمتر از هزینه آبونمانی است که قبلا در قبوض درج می‌شد.

سرپرست مخابرات منطقه یزد در خصوص رأیی که دیوان عدالت اداری مبنی بر غیرقانونی بودن دریافت آبونمان از مشترکان صادر کرده بود، گفت: دیوان عدالت اداری دریافت آبونمان از مشترکان را غیر قانونی اعلام کرد که این موضوع نیز به صورت کشوری در حال پیگیری است و وزارتخانه و مخابرات ایران به این رای اعتراض داشتند و رئیس سابق قوه قضائیه نیز این رای را به دیوان عدالت برگرداند تا مجدد بررسی شود.

زارع افزود: با این حال با هماهنگی‌های انجام شده حق آبونمان از ابتدای امسال به همراه چند بند دیگر از قبوض حذف شده است و چنانچه به این جمع بندی برسند که آبونمان‌های دریافتی از مردم تاکنون غیرقانونی بوده و باید به آنها برگردانده شود این کار به صورت کشوری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.