بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 30400184
مدیر شعب بانک سپه استان یزد:

بهابادی‌ها بیشترین سهم را در دریافت وام ازدواج استان دارند


مدیر شعب بانک سپه استان یزد گفت: بیش از 500 هزار نفر زوج برای دریافت تسهیلات در نوبت هستند.

به گزارش یزد آوا، عباس وطن خواه مدیر شعب بانک سپه استان یزد گفت: از مرداد سال 95 تاکنون از یک هزار و 39 نفر متقاضی دریافت وام قرض الحسنه از این بانک به 950 نفر 100میلیارد و 650 میلیون ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وطن خواه افزود: علاوه بر دریافت کنندگان وام ازدواج در یک سال گذشته 157 مورد نیز در انتظار تکمیل مدارک هستند و مابقی تاکنون به بانک مراجعه نکرده اند.

وی بدون اشاره به آمار،افزود: بیشترین تعداد متقاضیان و نیز بیشترین میزان پرداخت تسهیلات وام ازدواج در میان شعبه های استان، مربوط به شهرستان بهاباد است .

مدیر شعب بانک سپه استان تصریح کرد: همزمان با ابلاغ طرح ضربتی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج با بسیج نیروهای ستاد و صف در کمترین زمان ممکن متقاضیان دریافت تسهیلات تعیین تکلیف شدند.

وطن خواه افزود: به همت دوایر مختلف ستادی و شعبه های استان اطلاع رسانی به متقاضیان در کمترین زمان از طریق پیامک و تلفن صورت پذیرفت و متقاضیان به شعبه های مورد نظر معرفی شدند، در این مدت محدود 54 درصد تعیین تکلیف و وام به آنان پرداخت شد.

به گفته وی ، در مجموع ، هشت 8 نفر که 02/0 درصد کل متقاضیان را تشکیل می دهند به دلیل مراجعه نکردن و یا نداشتن شرایط اخذ وام نتوانستند تسهیلات دریافت کنند، در صورت مراجعه و رفع موانع از سوی آنان تسهیلات پرداخت خواهد شد.

این مسئول با بیان دولتی بودن بانک سپه یادآور شد: این نهاد مالی در جهت همسویی با سیاست های پولی و مالی دولت تدبیر و امید و برای جلب رضایت مشتریان، قدم های مثبتی برداشت و اعطای تسهیلات ازدواج نیز یکی افتخارهای بانک سپه است.

با توجه به این که وام ازدواج با صف‌های نسبتا طولانی متقاضیان رو به روست، 400 تا 500 هزار نفر و حتی بیشتر برای دریافت تسهیلات در نوبت هستند، بانک مرکزی تصمیم گرفت در طرح ضربتی وام ازدواج ، در مدت 2ماه تسهیلات را با تلاش بیشتری پرداخت کند و در نهایت صف وام تا حد ممکن کوتاه شود.

نخستین بانک ایرانی 14 اردیبهشت ماه سال 1304 با بیش از سه میلیون ریال در محلی محدود( چند باب مغازه) تأسیس شد و 24 اسفند همان سال اولین شعبه بانک سپه در شهر رشت افتتاح شد.

انتهای پیام/

یزد رسا




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.