بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 38046383
مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک یزد:

به تعویق افتادن مرحله دوم پیش ثبت نام پایه اول ابتدایی


سعید جعفری گفت: بنا به تصمیم ستاد ثبت نام اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، زمان پیش ثبت نام در پایه اول ابتدایی در اول تیرماه به تعویق افتاده و به بازه زمانی چهارم تا 14 تیرماه موکول شده است.

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک در گفتگو با یزدآوا گفت: آموزش و پرورش ناحیه یک یزد امسال به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا و کاهش رفت و آمد والدین و دانش آموزان، پیش ثبت نام دانش آموزان در پایه اول ابتدایی و هفتم را به صورت الکترونیکی و تحت عنوان سامانه پند برگزار کرده است.

سعید جعفری در خصوص به تعویق افتادن مرحله دوم پیش ثبت نام در پایه اول ابتدایی ادامه داد: بنا به تصمیم ستاد ثبت نام اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، زمان پیش ثبت نام در پایه اول ابتدایی در اول تیرماه به تعویق افتاده و به بازه زمانی 4 تا 14 تیرماه موکول شده است و امکان تمدید این بازه زمانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه والدین می‌توانند برای ثبت نام به سایت pand.n1yazdedu.ir مراجعه کنند، اظهار داشت: پیش ثبت نام در پایه هفتم نیز از تاریخ  10 لغایت 20 تیرماه از طریق همین سامانه برای دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس عادی دولتی در این پایه هفتم  دارند انجام خواهد شد.

جعفری تاکید کرد: والدین محترم در زمان ثبت نام در سامانه دقت کافی را در زمینه ورود و ثیت اطلاعات از قبیل کدملی، شماره همراه سرپرست، تاریخ تولد دانش آموز، آدرس منزل و... داشته باشند تا در مراحل بعدی ثبت نام دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.