بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 34153127
حاتمی‌کیا در یزد:

به وقت شام را برای مدافعان حرم نساختم؛ مدافعان حرم بسیار مظلومند


کارگردان فیلم سینمایی به وقت شام با بیان اینکه به وقت شام را برای مدافعان حرم نساختم و هدفم آشنایی مردم با داعش و مدافعان حرم بود گفت: مدافعان حرم بسیار مظلومند.

به گزارش یزد آوا، ابراهیم حاتمی‌کیا لحظاتی قبل و پیش از آیین اکران فیلم سینمایی به وقت شام که ویژه خانواده مدافعان حرم، هنرمندان و اصحاب رسانه یزد برگزار شد اظهار داشت: به وقت شام را با این ذهنیت ساختم که احساس کردم مدافعان حرم کلا مظلوم واقع شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ هشت ساله ما واضح بود که رزمنده و سرباز ما باید می‌جنگید و پس از دفاع به شهر و کشور خودش که باز می‌گشت مورد احترام بود و این موضوع هم طبیعی بود ولی در مورد مدافعان حرم اینگونه نبود و به صورت غریبانه رفتند و حتی بعضا به صورت پنهانی و با نام های مستعار به خاک سپرده شدند.

کارگردان فیلم ارزشی به وقت شام خاطرنشان کرد: بیان کردن آن چیزی که ما باید در جنگی شرکت کنیم که مسیر آن بعدها به کشور ما وارد نشود از اهمیت بسیار زیاد برخوردار است.

حاتمی‌کیا با اشاره به اینکه شهرهای بسیاری از سوریه را دیده است گفت: وقتی دم از شهرهای سوریه می‌زنیم شاید یادمان به شهرهایی از جمله خرمشهر و آبادان در زمان جنگ بیفتیم ولی به هیچ عنوان هیچ یک از این شهرها همانند شهرهای سوریه نیستند و هیچ چیزی از سوریه باقی نمانده است.

وی با تاکید بر اینکه تروریست‌ها تا مرزهای ایران هم آمدند تصریح کرد: هنرمندان دیگری هم در ارتباط با مدافعان حرم فیلم ساختند و در آخرین مورد هم پایتخت وارد این عرصه شد.

کارگردان فیلم‌های متعدد ارزشی و انقلابی تصریح کرد: این فیلم را برای مدافعان حرم نساختم بلکه بیشتر دلم می‌خواهد بقیه افرادی که شناختی نسبت به داعش این پدیده بسیار خطرناک ندارند به وسیله این فیلم با اقدامات تروریستی آشنا شوند.

حاتمی‌کیا ادامه داد: برای هر فیلمسازی این یک آرزو است که سینمای اکران آثارش پر باشد و مردم پس از مشاهده فیلم رضایت کامل داشته باشند و امیدوارم که این فیلم هم پاسخ همه افراد را داده باشد و از آن رضایت داشته باشند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.