بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 36256019
مسئول امور رفاهی آموزش و پرورش یزد خبر داد

بیش از 380 مدرسه استان یزد آماده اسکان مسافران نوروزی


رئیس تعاون اداره کل آموزش و پرورش یزد از آماده‌سازی 380 مدرسه این استان برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش یزد آوا، رئیس تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی به صورت اینترنتی از 3 اسفند ماه شروع می‌شود و تا 24 اسفندماه ادامه دارد.

محمدعلی غنی افزود: شروع طرح اسکان نوروزی و پذیرش حضوری مسافران از تاریخ ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۲ فروردین 1398 ادامه خواهد داشت.

پیش بینی 17 پایگاه پذیرش و ثبت نام

وی ادامه داد: 17پایگاه پذیرش و ثبت‌نام مسافران در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان به صورت شبانه‌روزی به فعالیت خواهند پرداخت که در مرکز استان 2 پایگاه در نواحی یک و دو  یزد، کار پذیرش مسافران را به عهده خواهند داشت .

این مقام مسئول با اشاره به تشکیل 7 کمیته تخصصی برای تنظیم فعالیت های ستاد اسکان نوروزی استان یزد، اذعان داشت: همه عوامل اجرائی ستاد اسکان نوروزی برای تکریم و تعظیم فرهنگیان و خانواده های آنان تلاش خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در طرح ستاد اسکان استان 842 نفر فعالیت دارند، گفت: مدیریت و اجرای طرح اسکان نوروزی توسط 842 نفر از همکاران فرهنگی استان در سطوح مختلف عوامل ستادی، اجرائی، مدیران و سرایدارن مدارس به صورت شبانه روزی صورت خواهد گرفت.

افزایش 12 درصدی ظرفیت اسکان مسافران نوروزی

وی از افزایش 12 درصدی ظرفیت اسکان استان نسبت به سال گذشته خبرداد و تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده تعداد 41 اتاق به مجموع اسکان مسافران نوروزی، نسبت به سال قبل افزوده شده است.

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش یزد خاطرنشان کرد: ارائه خدمات اسکان به میهمانان نوروزی در قالب 3هزار و 492 کلاس درس در 380 مدرسه استان انجام می شود.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.