بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 36769194
فرماندار میبد:

بی کیفیتی آرد نباید دلیلی بر نامرغوبی نان باشد


فرماندار میبد پس از بازدید از 7 واحدهای نانوایی این شهرستان با بیان اینکه کیفیت نان برخی از این واحدها مطلوب نیست از معرفی واحدهای متخلف به تعزیرات حکومتی خبرداد.

به گزارش یزد آوا به نقل از میبد خبر، حسین فلاح فرماندارمیبد در بازدید سرزده از واحدهای نانوایی سطح شهرستان از نانوایان در خواست داشت نان بی‌کیفیت تحویل شهروندان ندهند و تمام تلاش خود را برای کیفیت‌بخشی به پخت نان بکار گیرند.

وی افزود: اگر چه کیفیت نان به نوع آرد بستگی دارد که برخی نانوایان در بی کیفیت آرد را بهانه کیفیت پایین نان بیان می کنند اما اگر این بی کیفیتی از میزان تعیین شده فراتر رفت باید مجازات تعیین شده قانونی شامل حال متخلفان شود.

حسین فلاح اظهار داشت: البته نانوایی‌های میبد، خوش انصاف هستند و رعایت وزن چانه خمیر نان و نیز مسائل بهداشتی مرتبط با تهیه نان را می‌کنند.

فلاح اظهاردر پایان ابراز تصریح داشت: در ماه‌های آینده پخت نان با افزایش کیفیت و نیز رعایت وزن چانه خمیر و رعایت موارد بهداشتی به صورتی بهتر و مناسب‌تر در نانوایی‌های میبد انجام شود.

گفتنی است؛ از ۷ نانوایی بازدید شده چند واحد در رعایت بهداشت و وزن گیری چانه خمیر نان مشکل داشتند که به تعزیرات معرفی و قرار شد طبق قانون با آن‌ها برخورد شود.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.