بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 36715619
مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد خبر داد

تدوین طرح تهیه جهیزیه کم‌هزینه توسط دفتر آستان قدس یزد/ تاکنون قریب به 7 هزارنفر کد خادمیاری دریافت کردند


مسئول دفتر آستان قدس رضوی در یزد از تدوین طرح تهیه جهیزیه کم‌هزینه توسط دفتر آستان قدس یزد باهدف تغییر فرهنگ هزینه‌های سنگین جهیزیه خبر داد.

به گزارش یزد آوا؛ محمد حسین رحیمی نسب عصر امروز در نشست خبری دوازدهمین جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید با تبریک ده کرامت گفت: سعی کردیم در ایام کرامت امسال برنامه‌های متفاوت‌تر و بیشتری نسبت به سال‌های قبل اجرا کنیم و بر همین اساس برنامه‌هایی از قبیل جشن زیر سایه خورشید، رواق رضوی، خدمات ویژه خادمین، خدمات ویژه عاشقان را برای این ایام تدارک دیده‌ایم.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد در ادامه از آغاز به کار چهارشنبه‌های رضوی را در تمامی مساجد استان هم‌زمان با چهارشنبه 19 تیرماه خبر داد و گفت: بر اساس یک برنامه‌ریزی کشوری قرائت زیارت امین‌الله یکی از برنامه‌های چهارشنبه‌های رضوی است.

وی از ثبت‌نام حدود یازده هزارنفریزدی ها در سامانه خادم یاری خبر داد و اظهار داشت: تاکنون قریب به 7 هزارنفر کد خادمیاری دریافت کرده‌اند.

رحیمی نسب در ادامه به برنامه‌های خدمت‌رسانی دفتر آستان قدس در یزد پرداخت و اظهار داشت: طرحی را در خصوص مهندسی هزینه‌های معقول ازدواج و خرید جهیزیه طی جلساتی متعدد با مرکز شفا و فعالان خانواده استان تدوین کردیم که بر اساس آن در شرایط کنونی اقتصاد بتوانیم با مبلغ 15 تا 17 میلیون تومان جهیزیه‌ای متعارف متشکل از 20 قلم کالای ایرانی شامل یخچال، اجاق‌گاز، سرویس پلاستیک و...را تهیه و در اختیار مردم عزیز قرار بدهیم.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد تأکید کرد: باید در این زمینه فرهنگ‌سازی شود تا افرادی که گرفتار هزینه‌های ازدواج هستند ازدواج را به تأخیر نیندازند و امیدواریم بتوانیم به برکت امام رضا (ع) فرهنگ هزینه‌های سنگین جهیزیه را تغییر دهیم.

رحیمی نسب از تمامی خیرین برای مشارکت در این طرح دعوت به عمل آورد و گفت: خیرین عزیز می‌توانند با پرداخت این هزینه و تهیه جهیزیه، آن را به‌صورت اقساطی در اختیار کسانی قرار دهند که توانایی تهیه همین مقدار پول را نیز ندارند.

انتهای پیام/ح




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.