بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 35785491
شهردار منتخب یزد:

تفکر بسیجی نقش مهمی در معرفی ارزش‌های انقلابی مردم دارالعباده دارد


شهردار منتخب یزد گفت: توسعه گردشگری به منظور معرفی ارزش های معنوی یزد یکی از برنامه‌های جدی شهرداری بوده و این توسعه با بهره گیری از روحیه و تفکر بسیجی نقش مهمی در معرفی ارزش‌های انقلابی مردم دارالعباده دارد.

به گزارش یزد آوا، مجتبی فرهمند در جلسه علنی شورای شهر یزد نظریه مدیریت شهری مبتنی بر سرمایه‌های اجتماعی را موثرترین نظریه توسعه شهری دانست و گفت:بسیج الگوی مترقی در استفاده بهینه از سرمایه اجتماعی است.

شهردار منتخب یزد افزود: تفکر بسیجی به واسطه دارا بودن مولفه‌های مشارکت اجتماعی می‌تواند الگوی مناسبی در مدیریت شهری بوده و به خوبی ایفای نقش کند.

وی  معرفی الگوی مناسب زندگی در جامعه  را از مهمترین رسالت های بسیج عنوان کرد و ابراز داشت: ترویج تفکر بسیجی در اقشار مختلف جامعه از ضرورت های اجرایی توسعه به شمار می رود.

فرهمند در بخش دیگری از سخنانش بافت تاریخی یزد را نماد وجود فرهنگ دینی و اعتقاد مردم دارالعباده عنوان کرد و گفت: توسعه گردشگری به منظور معرفی ارزش های معنوی یزد یکی از برنامه‌های جدی شهرداری بوده و این توسعه با بهره گیری از روحیه و تفکر بسیجی نقش مهمی در معرفی ارزش‌های انقلابی مردم دارالعباده دارد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.