بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 11448568
سردار نقدی در جمع خبرنگاران:

توافقی را که تمام تحریم‌ها در آن لغو نشده باشد نمی‌پذیریم


رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت:آمریکا اگر توانست یک دسته رزمی جور کند که حاضر باشند برای امریکا فداکاری کنند آن موقع از این حرفها بزند امریکا دیگر رزمنده ندارد برای همین به مزدورها رو آورده است.

به گزارش یزد آوا به نقل از رهیاب، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در حاشیه کنگره جهاد عشایر عرب خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نشست برای گرامیداشت یکصدمین سالگرد حماسه بزرگ و جاودان جهادعشایر عرب  برپا شده است یک حماسه تاریخی که مردم با دست خالی برمبنای فتوای ولی فقیه زمان خود به جنگ سلاح های گرم استعمارگران خبیث انگلیسی رفتند و پیروزی بزرگی را نصیب امت اسلام کردند و نشان دادند که اگر تکلیف باشد حتی با دستهای خالی در مقابل دشمن کوتاه نخواهند آمد.


وی ادامه داد:دیروز وقتی واقعه بازسازی شده این قیام در کنار یادبود شهدای قیام عشایر برگزار شد جوانان منطقه وقتی صحنه را دیدند تحمل نکردند و تماشاگران این نمایش علیه متجاوزان وارد معرکه شدند این پیام بزرگی دارد استعمارگران باید بدانند این مردم همان مجاهدان دیروز هستند بلکه قوی تر و مستحکم تر در مقابل استعمارگران ایستاده اند و ذره ای کوتاه نخواهند آمد.

سردار محمدرضا نقدی با اشاره به رابطه قیام عشایر و دفاع مقدس تاکید کرد:انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما هم الهام گرفته از همان فتوایی است که از طرف مرجعیت دوران شکل گرفت امروز اگر به منطقه نگاه کنید فتوای مرجعیت در عراق، پایه موفقیت های بزرگ و پیشروی های درخشان مردم غیور عراق شده است در یمن هم شاهد این پیروزی های بزرگ هستیم مردم منطقه از این حوادث تاریخی و سرنوشت ساز الهام گرفته اند باید این حوادث بازگو شود تا نسل اندر نسل مقاومت را ادامه دهیم و شاهد شکست نهایی استکبار و استخراج استعمار از سرزمین های اسلامی باشیم.

وی در خصوص ادعاهای وزیر امورخارجه که گفته است هیچ گزینه ای  از روی میز برداشته نداشته است اظهار داشت:آمریکا اگر توانست یک دسته رزمی جور کند که حاضر باشند برای امریکا فداکاری کنند آن موقع از این حرفها بزند امریکا دیگر رزمنده ندارد برای همین به مزدورها رو آورده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد:شرکت های امریکایی جنایت کاران ، قاچاقچیان مواد مخدر و قاتلان را استخدام می کنند تا به میدان جنگ بیاورند کشوری که یک دسته نیرو نمی تواند فراهم کند که عاشق دفاع از آمریکا باشند و حاضر باشند جان خود را برای پرچم کشورشان بدهند از این رجزها نخواند.

وی با بیان اینکه تحریم ها مانع پیشرفت کشور نیست تصریح کرد:تحریم ها در حق ملت ما ظلم است اما تحریم ها به هیچ وجه نمی توانند مانع شکوفایی اقتصادی کشور ما شوند اگر ما اراده داشته باشیم و به آن پیامی که حضرت آقا  در خصوص  مدیریت جهادی و عزم ملی فرمودند عمل کنیم یقینا با هر تحریمی می توانیم کشور را پیش ببریم.

نقدی ادامه داد:ایران یک کشور منحصر به فرد است تمام عوامل رسیدن به یک اقتصاد پویا و برتر را در اختیار دارد با عملی کردن فرمایشات رهبری در عرصه اقتصاد می توانیم تمام تحریم ها را خنثی کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور  با رد هر گونه توافق بد هسته ای تاکید کرد:در مذاکرات هسته ای که پیش رو است هیچ تفاهم نامه ای را که در آن تمام تحریم ها لغو نشده باشد را نمی پذیریم.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.