بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 37043955
رییس اتحادیه صنف کتاب و لوازم التحریر یزد:

توزیع دفتر دانش‌آموزی با نرخ دولتی از امروز در استان آغاز می‌شود


رییس اتحادیه صنف کتاب و لوازم التحریر یزد از آغاز توزیع دفتر تنظیم بازار در استان خبر داد و گفت: این دفاتر با قیمت دولتی و تقریبا نصف قیمت دفاتری که در بازار به فروش می‌رسد توزیع می‌شود.

محمدحسین مرتضوی در گفتگو با خبرنگار یزد آوا، از توزیع دفتر تنظیم بازار برای دانش آموزان در سطح استان یزد خبر داد و گفت: این دفاتر با قیمت دولتی و تقریبا نصف قیمت دفاتری که در بازار به فروش می‌رسد در تمام مناطق استان یزد توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه توزیع دفاتر تنظیم بازار از امروز در استان یزد آغاز می‌شود، افزود: فعلا دو مرحله برای توزیع این دفاتر در استان در نظر گرفته شده و توزیع مرحله دوم این دفاتر فردا انجام می‌شود.

رییس اتحادیه صنف کتاب، لوازم التحریر و چاپخانه یزد عنوان کرد: در این مرحله 20 نقطه در سطح استان برای توزیع دفتر تنظیم بازار در نظر گرفته شده که مکان آنها از طریق بنر در سطح شهر یزد و شهرستان‌های استان اطلاع رسانی می‌شود و احتمالا 40 نقطه دیگر نیز در شهر یزد برای توزیع این دفاتر در نظرگرفته شود.

مرتضوی تصریح کرد: هر دانش آموز در استان با ارائه کد ملی خود می‌تواند پنج جلد دفتر تنظیم بازار از فروشگاه‌ها و واحدهای توزیع این دفاتر خریداری کند.

انتهای پیام/

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.