بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 36949316
در قالب طرح هر کاسب یک دانش آموز؛

توزیع هزار و 700 حواله ملزومات مدرسه بین دانش‌آموزان نیازمند یزدی


رئیس بسیج اصناف یزد گفت: به همت اصناف یزدی و همزمان با شروع سال تحصیلی جدید هزار و 700 حواله ملزومات مدرسه بین دانش‌آموزان نیازمند یزذی توزیع می شود.

به گزارش یزد آوا، علی‌اصغر سلمانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا از اجرای طرح هر کاسب یک دانش‌آموز در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: اجرای این طرح در راستای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند است که خوشبختانه تاکنون شاهد استقبال خوب اصناف و کسبه یزدی در این طرح بوده‌ایم.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح هزار و 200 حواله 60 هزارتومانی خرید لوازم‌التحریر از سوی خیرین صنف زرگر یزد در موسسه خیریه ریحانه الرسول تهیه‌شده است که جهت توزیع بین دانش‌آموزان نیازمند به آموزش‌وپرورش تحویل داده‌شده است.

رئیس بسیج اصناف یزد بابیان این‌که توزیع این حواله‌ها با هماهنگی بسیج دانش‌آموزی خواهد بود ادامه داد: از این تعداد، 400 حواله بین دانش‌آموزان مدارس استثنائی و مابقی بین دانش‌آموزان سطح شهرستان یزد توزیع خواهد شد.همچنین بسیج اصناف در سایر شهرستان نیز برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و خانواده‌هایشان برای جمع آوری کمک های بازاریان و اصناف اقدام می‌کنند.

سلمانی با اشاره به مشارکت همیشگی و خوب اصناف و کسبه در امور خیریه اظهار داشت: علاوه بر حواله لوازم التحریر، 500 حواله 70 هزارتومانی خرید کفش نیز توسط خیرین و کسبه بازاری یزد تهیه‌شده است که در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ق


 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.