بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 35044175
به مناسبت روز خبرنگار عنوان شد

توصیف «خبرنگاری» از زبان خبرنگاران یزدی +تصاویر


17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی از شهدای رسانه را روز خبرنگار نامیده اند که توصیف این حرفه از زبان خود خبرنگاران خواندنی است.

به گزارش یزد آوا،‌ 17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی از شهدای رسانه را روز خبرنگار نامیده اند که توصیف این حرفه از زبان خود خبرنگاران خواندنی است.

برخی از خبرنگاران و اصحاب رسانه یزد در یک جمله حرفه خود را اینگوه توصیف کرده اند:

امید حسین مرشدی خبرنگار ورزشی: خبرنگار،آیینه صداقت و شرافت است واو برای روشنگری و اثبات حقانیت روزگاری بس دشوار دارد.

سیدضیا میررحیمی خبرنگار خبرگزاری شبستان:خبرنگاری، حرفه ای مملو از عشق و علاقه خدمت به مردم و باز کردن گره آنها در ورای سختی ها، چالشها و ناملایمات
 
 
امیر رضا زاده خبرنگار ایسنا: خبرنگارمدیری جهادی است که علی رغم دغدغه های زیادش نسبت به توسعه و پیشرفت کشور سهمش از امتیازات مدیران صفر است.
 
 
محمدعلی امینی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان یزد: خبرنگار پلی بین حاکمیت و مسئولان و مردم است. که باید دغدغه و مشکلات مردم را به گوش مسئولان برساند و عملکرد آنها را به مردم انتقال دهد.
 
 
نيره شفيعي پور سرپرست خبرگزاری مهر در یزد: خبرنگار وجدان بیدار جامعه و محرم آلام دردمندانی است که فریادرسی جز دلهای بیدار ندارند و خبرنگار پیوند دهنده این دو است.
 
 
علی صالحی مدیر کل روابط عمومی استانداری: می نگارد تا دیگرانی دیده شوند و دیگرانی ببینند بی آن که خود در اندیشه دیده شدن باشد.
 
 
 
مسعود ارکان مدیر مسئول روزنامه پیمان یزد: خبرنگاری عشق است و دیگر هیچ ...
 
 
ابوالفضل ابویی خبرنگار عکاس و خبرنگار ایسنا در شهرستان مهریز : «خبرنگاری عشق است»
 
 
سوسن شکوفه سردبیر سایت یزدبانو: خبرنگار؛ انسانی که واژه ها را برای خدمت به خلق بر زبان آورده و در راستای آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه تلاش می کند.
 
 
بهناز عسکری خبرنگار روزنامه اطلاعات یزد: به راستی چه زیباست اندیشه ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه هایی که برای خدمت خلق به زبان جاری شود امید که نوشته هایمان طلوع حقیقت و بیان درد کسانی که نمی توانند بگویند یا فریادشان بی صداست باشد.
 
 
امیدممیزی عکاس خبرنگاری سایت یزداوا: به راستی چه زیباست روشنگری و خدمت در راه پیشرفت کشور و رفاه مردم...
 
 
اعظم میرجلیلی سرپرست خبرگزاری ایکنا در یزد:  خبرنگاران تلاشگران گمنام عرصه فرهنگ و اطلاع رسانی هستند.



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.