بازگشت به صفحه کامل

شناسه : 35635065

تکذیب اعطای مجوز جدید به خاطیان حادثه فوت دو نوجوان یزدی در گرجستان


رئیس هیات فوتبال یزد اعطای مجوز جدید برای باشگاه یا مدرسه فوتبال به خاطیان پرونده فوت دو نوجوان یزدی در گرجستان را تکذیب کرد.

به گزارش یزد آوا، عبدالرضا دستا در گفتگو با خبرنگار یزدآوا، گفت: خاطیان در پرونده فوت سه نوجوان یزدی در گرجستان دارای یک مجوز باشگاه ورزشی و یک مدرسه فوتبال بود که بعد از آن جریان، هر دو مجوز لغو شده و اعلام کردیم این افراد حق ندارد در هیچ رده ای فعالیت فوتبالی داشته باشد.

وی ادامه داد: هر حکمی که دادگاه برای خاطیان این پرونده بدهد ملاک عمل ما خواهد بود اما تا زمان اعلام حکم دادگاه اگر خاطیان این پرونده بخواهند مجدداً باشگاه ورزشی جدیدی را ثبت کنند و یا مجوز مدرسه فوتبال بگیرند با آن ها حتما مخالفت کرده و جلو فعالیتشان را خواهیم گرفت.

دستا اظهار داشت: بعد از این جریان اداره ورزش و جوانان با دستور وزارت دادن پروانه باشگاه ورزشی را متوقف کرده است و برای فرد خاطی نیز پروانه جدیدی نه برای باشگاه ورزشی و نه برای مدرسه فوتبال صادر نشده است فقط بازیکنان این باشگاه در باشگاه دیگری به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

وی در خصوص نظارت بر باشگاه های ورزشی گفت: نظارت ها در قالب یک چارچوب و دستورالعمل مشخص است که بر اساس این دستورالعمل ها مجوز صادر و نظارت بر باشگاه ها و مدارس فوتبال انجام می شود و ناظران که در فدراسیون فوتبال آموزش های لازم را دیده اند طبق چک لیستی که دارند بر این مراکز نظازت کامل دارند.

رئیس هیات فوتبال یزد ادامه داد: نظارت بر ادروهایی که مدارس و یا باشگاه های فوتبال برگزار می کنند در حیطه وظایف هیئت فوتبال و ناظران آن نیست اما برای جلوگیری از بروز حوادث و یا مشکلات دیگر برای سال آینده از مسئولین مدارس فوتبال تعهد گرفته می شود که اردوهای خارج از استان برگزار نکنند.

وی با تاکید بر نظارت و دقت بیشتر خانواده ها بر عملکرد مدارس فوتبال گفت: اگر حتی یک نفر از خانواده هایی که فرزندان خود را به اردوی گرجستان فرستاده بودند برای اطمینان خاطر خود وبررسی بیشتر از ما سوالی می کرد و ما را در جریان این اردو قرار می داد این فاجعه به بار نمی آمد.

انتهای پیام/ق




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.