بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 30398536
مسئول عتبات حج و زیارت استان یزد:

ثبت نام عتبات عالیات دراستان یزد آغاز شد


مسئول عتبات حج و زیارت استان یزد از ثبت نام زائران عتبات عالیات در استان یزد خبر داد و گفت: این ثبت نام علاوه بر اعزام عادی، برای حضور در ایام عرفه نیز است.

ه گزارش یزد رسا به نقل از پایگاه خبری ۱۵ دی ابرکوه، کامران بهادراظهارکرد: در این ثبت نام  یکهزار و ۸۴۰ نفر درمجموع در قالب ۴۶ کاروان که ۳۶ کاروان هوائی  با ۹ سوتی پرواز از فرودگاه شهید صدوقی و ۱۰کاروان زمینی برای متقاضیان اعزام به عتبات در نظر گرفته شده است .

وی با بیان اینکه نهم شهریورماه امسال مصادف با روز عرفه است افزود: ۱۲کاروان هوایی و زمینی در روزهای دوم و ششم شهریور ماه برای حضور در آیین معنوی عرفه است.

بهادر ، با بیان اینکه اعزام هوایی این دوره ثبت نام با ۹ سوتی پرواز انجام می شود ادامه داد: بر همین اساس ثبت نام متقاضیانی که قصد دارند از تاریخ  دوم تا پایان شهریور ماه سالجاری به عتبات عالیات سفر کنند از امروز نیز آغاز می‌شود.

این مسئول  با اشاره به اعزام های دانشجویی و دانش آموزی نیز خاطر نشان کرد: در این دوره از اعزام ها به عتبات عالیات هم اعزام دانش آموزی و هم اعزام دانشجویی داریم .

این مسوول از اعزام  دو پرواز هوائی در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته خبرداد و تصریح کرد: مجموعا"  ۳۲۰ نفر زایر هر هفته در قالب هشت کاروان با اقامت ۷، ۱۰ ، ۱۱ شبه از فرودگاه شهید صدوقی یزد به فرودگاه نجف و بالعکس از بغداد به یزد انجام می شود.

مسئول عتبات سازمان حج و زیارت یزد تصریح کرد: ثبت‌ نام برای عزیمت به مراسم اربعین حسینی از اواخر مرداد ماه امسال آغاز خواهد شد.این مسئول خاطرنشان کرد: در پنج ماهه امسال هفت هزار و ۷۲۵ زائر در قالب ۱۲۴کاروان شامل ۱۰۹کاروان هوایی و ۱۵ کاروان  هوایی از این استان به عتبات عالیات عراق اعزام شدند.

انتهای پیام/س*




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.