بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 10211171
آزاده هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای دانش آموز:

جامعه‌ی مستقل کتابخانه، کارخانه و توپخانه آن هماهنگ کار می‌کنند/ دیش ماهواره بر پشت بام خانه‌ها در شأن حسینیه ایران نیست


احمد هژبری آزاده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه استان یزد حسینیه ایران و معروف به دارالعباده و دارالعلم است، خاطر نشان کرد: در شأن استان یزد نیست که دیش ماهواره در خانه ها و پشت بام‌های آن باشد و اکنون جنگ، جنگ فرهنگی و تهدید، تهدید نرم است.

به گزارش خبرنگار یزد آوا؛ صبح امروز احمد هژبری آزاده هشت سال دفاع مقدس در یادواره شهدای دانش آموز با عنوان «همکلاسی آسمانی‌ها» گفت: صدای قلب دانشمندان، صدای چرخ ریسندگان و صدای پای رزمندگان سه صدای محبوب خداوند می‌باشد و جامعه ای دارای عظمت و استقلال است که سه خانه؛ کتابخانه، کارخانه و توپخانه در آن هماهنگ باهم کار کنند.

وی ادامه داد: ایران در نانو رتبه 10 و در قایق‌های تندرو رتبه اول را دارد و هشتمین کشور هسته ای جهان و ششمین قدرت جهانی در موشک‌های دوربرد به حساب می‌آید و کشور در زمینه‌های مختلف علمی همچون افزایش قلم دانشمندان، تولید نرم افزاری و افزایش سرعت تولید علم فعال بوده است.

قائم مقام دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان با بیان اینکه کارخانه ها باید با افزایش سطح تولید و قطع رشته‌های وابستگی، به اقتصاد کشورکمک کنند یادآور شد: کشور ایران دارای 4 میلیون و 500 هزار دانشجو، بیش از 100 هزار استاد دانشگاه وچندین میلیون دانش آموز خلاق و با استعداد است.

هژبری با اشاره با اینکه ایران بیش از 100 نوع از موشکهای ساخت دست دانشمندان ایرانی را در اختیار حزب الله قرار داده است، گفت: اولین موشک‌های ساخت ایران  دارای نقطه انحراف بیش از 500 متر بود که بعد به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش دانشمندان به صفر رسید به طوری که الان موشک‌های ما نقطه زن است.

وی  ادامه داد: ایران در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین که برای جاسوسی و جمع آوری اطلاعات ساخته شده نیز به رشد وموفقیت زیادی دست پیدا کرده است، زمانی که ایران توانست هواپیما RQ170  را تولید کند، کشورهای غربی باورنکردند و گفتند"این محال است" و بعدها خبر ساخت از طریق رسانه ها رونمایی شد که مشت محکمی بر دهان دشمنان بود.

این آزاده دفاع مقدس با با بیان اینکه ایران از نظر نظامی به جایگاهی رسیده که دشمنان در مذاکرات هسته ای از قدرت و تدبیر ایران وایرانیان هراس دارند تاکید کرد: نمایندگان ما در مذاکرات هسته ای 1+5 باید به این دقت داشته باشند که ایران در هشت سال دفاع مقدس در برابر 40 کشور که به صدام کمک می‌کردند جنگید و مقاومت کرد و در آخر به پیروزی بزرگ و تاریخی دست یافت.

وی ادامه داد: استان یزد 4 هزار شهید دارد که میان آنها یک هزار و24 شهید  از شهدای دانش آموز هستند و جوانان و نوجوانان حاضر در جبهه هشت سال دفاع مقدس از بهترین و با استعداد ترین‌ها بودند. .

هژبری با اشاره به اثرات مخرب ماهواره بر روی شخصیت معنوی افراد تصریح کرد: امروزه جنگ تغییر کرده، سنگرها و اسلحه‌هاعوض شده است، اگر جوانی به پای ماهواره بنشیند دستش از دست امام حسین(ع) جدا خواهد شد، دیگر برایش نماز لذت نخواهد داشت، اهل عاشورا و ندبه دیگر نخواهد بود و نقش قرآن در زندگی او کم رنگ شده و یا از بین می‌رود و کم کم دختران پرده حجاب وعفت را کنار می‌گذارند و بی حیایی، بی غیرتی، برهنگی و خیانت در جامعه اسلامی زیاد می‌شود.

وی با بیان اینکه استان یزد حسینیه ایران و معروف به دارالعباده و دارالعلم است، خاطر نشان کرد: در شأن استان یزد نیست که  دیش ماهواره در خانه ها و پشت بام‌های آن باشد و اکنون جنگ، جنگ فرهنگی و تهدید، تهدید نرم است.

گفتنی است این مراسم با حضور سردار فتوحی، فرماندار یزد، صالحی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک یزد و جمعی از دانش آموزان در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.