بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 36307151
سخنگوی شورای شهر یزد:

جلسه انتخاب شهردار امشب برگزار می شود/کمک مالی به رسانه ها صحت ندارد


سخنگوی شورای شهر یزد در خصوص برنامه شورا برای انتخاب شهردار گفت: با توجه به فرصت‌های ازدست‌رفته امشب اولین جلسه در مورد انتخاب شهردار با حضور اعضا برگزار و درزمینهٔ گزینه نهایی تصمیم‌گیری خواهد شد.

 محسن عباسی در مصاحبه با خبرنگار یزد آوا؛ در خصوص برنامه شورا برای انتخاب شهردار گفت: با توجه به فرصت‌های ازدست‌رفته امشب اولین جلسه در مورد انتخاب شهردار با حضور اعضا برگزار و درزمینهٔ گزینه نهایی تصمیم‌گیری خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر یزد در پاسخ به این سؤال که آیا شورای پنجم این بار شهردار بدون حرف‌وحدیثی را انتخاب خواهد کرد یا خیر گفت: ما در انتخاب‌های گذشته نیز به این امر توجه داشتیم و افرادی که انتخاب شدند افراد شایسته و مدیران خوبی بودند اما خب وزارت کشور هم دغدغه‌های خودش را دارد و امیدواریم این ماجرا هرچه زودتر ختم به خیر شده و شهر بیش از این منتظر انتخاب شهردار نماند.

وی در خصوص اقدامات شورای شهر یزد برای تحقق شعار امسال مبنی بر رونق تولید گفت: مطمئناً تولید نجات بشر جوامع بشری است و جوامعی که مولد نباشند مجبور به وابستگی هستند و جوامع وابستگی محکوم‌به انحطاط هستند بحث تولید موضوع بسیار مهمی است که در شرایط فعلی جنگ اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در شورای شهر هم این بحث همواره جدی بوده ویقینا در سال جاری هم توجه ویژه‌ای به آن خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم هم در حوزه فرهنگی وهم در حوزه اجرایی تا حد توان و امکان به آن جامه عمل بپوشاند و دردستور کار شهرداری و دستگاه‌های تابعه آن قرار گیرد

وی با تکذیب کمک مالی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری به برخی رسانه‌ها گفت: اولاً شان رسانه‌ها بیش از این بوده که بخواهند چشم‌داشتی به شورا داشته باشند و در ثانی اگر بخواهیم به رسانه‌ها کمک کنیم همه رسانه‌ها را به یک‌چشم نگاه خواهیم کرد.

وی افزود: در سال گذشته سازمان فرهنگی تفریحی بیش از 3 هزار برنامه فرهنگی در شهر اجرا کرده و درراستای شفاف‌سازی مالی به آن‌ها اعلام کردیم تا هزینه‌های خود را رسانه‌ای کنند.

وی تصریح کرد: البته در سال گذشته مبلغ ناچیزی به‌عنوان عیدی به باشگاه خبرنگاران پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/ح




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.