بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 10127741
آیت‌الله نوری‌همدانی در همایش مهدویت و انتظار:

جمهوری اسلامی ایران هزاران قاسم سلیمانی دارد/ امروز کسانی که زندان ابوغریب را ایجاد کرده‌اند از دموکراسی حرف می‌زنند


یک مرجع تقلید گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران هزاران قاسم سلیمانی پرورش داده و امروز سردار سلیمانی در عراق و سوریه رعب و حشت به جان دشمنان اسلام انداخته است

به گزارش یزد آوا، آیت‌الله حسین نوری همدانی دقایقی پیش در سومین همایش مهدویت و انتظار در سمنان اظهار کرد: کشور ما امروز دارای هزاران جوان معتقد و همیشه در میدان همچون سردار سلیمانی است و این ناشی از فرهنگ جهاد و شهادت بوده که امام در ما نهادینه کرده است.

وی افزود: دجال حقیقی همان آمریکا و همواره در حال فریب دهندگی و دروغ‌گویی در جهان است.

نوری همدانی افزود: آمریکایی‌ها با کلماتی نظیر حقوق بشر، لیبرال‌ دموکراسی، اومانیسم و سکولاریسم در حال دروغ‌گویی و فریب جهانیان هستند و امروز مشاهده می‌شود که چگونه سیاهپوستان را دستگیر، سرکوب و کشتار می‌کنند.

این مرجع تقلید افزود: در برهه کنونی کسانی که زندان ابوغریب را ایجاد کرده‌اند، از دموکراسی حرف می‌زنند.

وی ادامه داد:‌ جمهوری اسلامی ایران امروز افرادی نظیر سردار قاسم سلیمانی به اندازه‌ای شایستگی و ایمان قوی دارد که همه قدرت‌ها از او می‌هراسند.

نوری همدانی با بیان اینکه احیای فرهنگ ایثار و شهادت از دست‌آوردهای مهم انقلاب اسلامی بود، گفت: این فرهنگ امروز بسیار کارایی دارد و میلیون‌ها عاشق شهادت در کشور دیده می‌شوند.

وی گفت: مقامات غربی و آمریکایی امروز اعلام می‌کنند که آرزو دارند یکبار سردار سلیمانی را از نزدیک ببینند و بدانند که وی کیست که این همه نقش‌آفرینی می‌کند.

این مرجع تقلید جهان تشیع افزود: جمهوری اسلامی ایران هزاران قاسم سلیمانی دارد که در موقع جنگ فرزند عاشورا و در زمان تحریم فرزند رمضان هستند.

نوری همدانی همچنین با بیان اینکه قدرت بسیج امروز بر کسی پوشیده نیست، گفت:‌ در کشور ما، میلیون‌ها انسان بسیجی در هر قشری وجود دارد که ناشی از دست‌آوردهای انقلاب اسلامی است.

وی گفت:‌ در اربعین امسال بیش از 20 میلیون نفر در کربلای معلی حاضر شده‌اند و این اجتماع با شکوه در هیچ جای دنیا به وجود نخواهد آمد.

نوری همدانی افزود: وجود این تعداد زائر که شعار اصلی آنها هیهات منه الذله بوده، نشان دهنده قدرت اسلام، ایمان و انقلاب است.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع با بیان اینکه امنیت خوبی امروز در کشور وجود دارد که در هیچ جای جهان دیده نمی‌شود، افزود: امام خمینی(ره) امنیت را در کشور ما احیا کردند.

وی تصریح کرد:‌ وحدت در حال حاضر به طور کامل در میان تمام اقشار جامعه جاری است و باید به مجامع اجتماعی و نمازهای جمعه که بسیار مهم و سنگر اسلام است بیشتر توجه شده و این سنگرها همواره گرم و پر جمعیت نگه‌داشته شود.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع افزود: پس از امام خمینی(ره)، رهبر فرزانه انقلاب به خوبی کشتی انقلاب اسلامی را به سمت ساحل عزت حرکت دادند. نوری همدانی افزود:‌ مستضعفان جهانی در برهه کنونی به انقلاب اسلامی ایران چشم دوخته‌اند و علاقه زیادی به آن دارند و با وجود نظام اسلامی، افق روشنی را پیش چشم خود می‌بینند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بنابه فرموده امام راحل غده‌ای سرطانی است که باید محو شود و تا آن‌ها وجود داشته باشند، مردم مسلمان راحتی نخواهند داشت، گفت: رژیم صهیونیستی پایگاه آمریکا و انگلیس است و به جز قتل و کشتار و تخریب به چیز دیگری اعتقاد ندارد.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع گفت: بسیاری از فتنه‌های اخیر از جمله ایجاد گروهک‌های تروریستی برای زنده نگه‌داشتن رژیم صهیونیستی طراحی شده است.

وی با اشاره به دست‌آوردهای انقلاب اسلامی گفت:‌ یکی از این دست‌آوردها ورود بانوان به عرصه‌های دانشگاهی، علم، سیاست و اجتماع است و این کار بزرگی بود که امام راحل انجام داد.

وی گفت:‌ پس از انقلاب اسلامی توجه فراوانی به جوانان شد و انقلاب، نیروهای جوان را به فعلیت در‌آورد و امروز آنها توانسته‌اند انرژی هسته‌ای را به تسخیر خود درآورند، این جوانان با ورود قدرتمند در زمینه انرژی هسته‌ای، عزت و قدرت خوبی را برای ایران فراهم کردند و در کارشان شب و روز نمی‌شناسند.

نوری همدانی افزود: جوانان بدون اینکه از غرب الهامی گرفته باشند در میدان تسخیر انرژی هسته‌ای حضور دارند و حضور نسل‌های دوم و سوم انقلاب مانند نسل اول بسیار گرم است.

منبع: فارس




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.