بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 14393128
درخواست معدن‌کاران از نمایند مردم یزد و اشکذر؛

جناب جوکار؛ صدای رسای معدن‌کاران یزدی باشید


مسایل و معضلات معادن استان قبل از سفر اعضای کمیسیون صنایع و معادت مجلس شورای اسلامی, باحضور دکتر جوکار در سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان یزد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار یزد آوا، مسایل و معضلات معادن استان قبل از سفر اعضای کمیسیون صنایع و معادت مجلس شورای اسلامی, باحضور دکتر جوکار در سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان یزد مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه حسن بلندیان رییس بسیج مهندسین صنعت و معدن استان یزد با بیان اهداف و عملکرد این سازمان از اعلام آمادگی این سازمان برای همکاری‌های آماری، اطلاعاتی و فنی با نمایندگان و مسئولین خبر داد.

کشفی مسئول انجمن معدن و زمین‌شناسی سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان نیز گفت: در سال‌های اخیر آن چنان که باید به  زیرساخت‌های بخش معدن، معادن کوچک و سرمایه‌گذارانی که تصمیم به ایجاد صنایعی در کنار معدن خود داشتند و مسائل فنی و اقتصادی توجه نشده است.

وی با تاکید بر لزوم انجام عارضه ‌یابی‌هایی از معادن تعطیل و در شرف تعطیلی از نماینده استان خواست در جهت حل این مشکلات و معضلات آن‌ها را انعکاس دهد.

خام‌فروشی، پهنه‌بندی، نیروی انسانی، بالابودن هزینه‌های حمل‌ و نقل، عدم وجود آمار مدون از معادن، هماهنگ نبودن صنایع و دانشگاه با بخش معدن، واردات، تکنولوژی از مشکلات و آسیب‌هایی بود که توسط معدن‌کاران  در این جلسه مطرح شد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با بیان این که باید دلیل عدم نقش آفرینی معادن در توسعه استان بررسی شود از معدن‌کاران خواست جمع‌بندی در خصوص مشکلات، معضلات و آسیب های بخش معدن و صنایع معدنی انجام داده و راه‌کارهای پیشنهادی خود را نیز ارائه دهند.

در پایان جلسه تقسیم بندی درخصوص انجام مسئولیت‌های محوله جهت آمادگی برای حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن استان صورت گرفت.
 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.