بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 34909325
ملی‌پوش سابق تیم والیبال:

حجاب زنان نمادی از هویت یک جامعه اسلامی است


ملی پوش یزدی با بیان اینکه حفظ حجاب زنان نمادی از هویت یک جامعه اسلامی به خصوص جامعه دینی ما است، گفت: حجاب می‌تواند سنگر مستحکمی در برابر بی بند و باری‌ها و مسائل غیر اخلاقی در محیط‌های اجتماعی و فرهنگی باشد.

عباسعلي ميرحسيني بازیکن سابق تیم ملی والیبال در مصاحبه با خبرنگار یزد آوا، با اشاره به تاکیدات قرآن کریم به زنان و مردان در خصوص حفظ حجاب و عفاف گفت: مسئله حجاب از دیرباز بین مسلمانان اهمیت خاصی داشته است اما متاسفانه با گذر زمان اهمیت و توجه به این موضوع در جامعه کمرنگ شده است.

وی بابیان اینکه حفظ حجاب زنان نمادی از هویت یک جامعه اسلامی به خصوص جامعه دینی ما است، افزود: حجاب می‌تواند سنگر مستحکمی در برابر بی بند و باری‌ها و مسائل غیر اخلاقی در محیط‌های اجتماعی و فرهنگی باشد.

میرحسینی تصریح کرد: دشمنان ما به خوبی به اهمیت حجاب در بین مسلمانان پی برده‌اند و دیگر از طریق جنگ رو در رو اقدام نمی‌کنند چون می‌دانند چیزی عایدشان نمی‌شود بلکه به مقابله با ارزش‌های دینی و اسلامی ما برخاسته‌اند و نمونه آن صرف هزینه‌های سنگینی برای شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان است تا خانواده‌های و زنان و مردان ما را فریب و تحت تاثیر قرار دهند.

سرمربي تيم واليبال خاتم اردکان خاطرنشان کرد: متاسفانه دشمن برای ایجاد بی بند و باری در جامعه خوب عمل کرده است و حتی برخی از مردان اکنون به شکل ظاهری همسر خود که با لباس زننده و آرایش غلطی در جامعه حضور پیدا می‌کند بی تفاوت هستند و حتی در جامعه باب شده که برای تبلیغ کالا از عکس و ماکت‌های زنان  بدون پوشش استفاده می‌شود که در شان جامعه ما نیست و مشکل ساز خواهد شد.

این ملی پوش یزدی با بیان اینکه قرآن مردان و زنان را مکلف به رعایت بسیاری از اصول اخلاقی و حجاب و عفاف کرده است، گفت: داستان حضرت یوسف (ع) تنها یک داستان نیست بلکه  تذکر به مردان و زنان به خصوص مردان در حفظ عفت و حیا است و یا داستان حضرت موسی (ع) و دختر شعیب پیامبر نمونه دیگری است که باید به خوبی مدنظر زنان و مردان ما قرار گیرد که متاسفانه در جامعه ما در حال فراموشی است و مسئولان نیز باید این موضوعات را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

 

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.