بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 28547617
امام جمعه شهرستان ابرکوه:

حضور حداکثری مردم در انتخابات ، دشمنان را مأیوس می کند


امام جمعه شهرستان ابرکوه گفت: ملت ایران با حضور حماسی و حداکثری خود در انتخابات، توطئه های دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب می کنند.

یزد آوا ؛ حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در جمع مردم این شهر درمسجد جامع اظهار داشت : حضور پرشکوه ملت درصحنه های انقلاب اسلامی به ویژه انتخابات همیشه معادلات دشمن را برهم ریخته است.

وی با اشاره به اینکه همیشه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه اتحاد و انسجام ملت ناکام مانده اند خاطرنشان کرد: همین حضور با نشاط و گسترده ملت درصحنه های انقلاب مایه عظمت و اقتدار ایران اسلامی در جهان شده است.

رئیس شورای فرهنگی ابرکوه با بیان اینکه هواداران نامزدها باید از تخریب و بداخلاقی های انتخاباتی پرهیزکنند تصریح کرد: همه باید دراستای منویات مقام معظم رهبری زمینه حضور حداکثری ملت را در انتخابات فراهم کنند.

امام جمعه ابرکوه بابیان اینکه انتخابات به عنوان شاخصه دموکراسی و جمهوریت در جهان مطرح است تاکید کرد: با این حال جایگاه و نقش اقتدار بخش انتخابات در جمهوری اسلامی ایران فراتر از شعارهای جهانی است.

حسینی انتخابات را نمایش، جایگاه، پایگاه مردمی نظام اسلامی و مظهر وحدت ملّی دانست و اظهارکرد: حضور مردم پای صندوق های رأی همیشه نشانه حضور مردم در صحنه، آگاهی و رأی آنها به نظام جمهوری اسلامی تلقی می شود.

حسینی ادامه داد: ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده های شهدا و حوزه های علمیه و علما به عنوان پیش قراولان کاروان انقلاب هستند و باید در انتخابات، جلو دار دیگران باشند.

امام جمعه ابرکوه همچنین به خدمات دولت اشاره و تصریح کرد: نباید خدمات و زحمات دولت را نادیده بگیریم چون دولت و دولتمردان از ما هستند و بیگانه نیستند.

به گزارش ایرنا، وی اضافه کرد: برغم خدمات غیرقابل وصفی که نظام و انقلاب درطی حدود چهار دهه داشته است، دولت نیز در خدمت گذاری دریغ نداشته است.

انتهای پیام / ک

سرو ابرکوه



رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.