بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 27651874
ادامه بی اخلاقی مدعیان؛

حمله ناجوانمردانه سیاسی به یک حرکت فرهنگی


اصلاح طلبان این بار برای حمله به سعید جلیلی از ظاهر متفاوت برادرش استفاده کردند.

به گزارش یزد آوا؛ وحید جلیلی؛ معاون فرهنگی شهردار مشهد با ظاهری متفاوت در جلسه شورای شهر مشهد مقدس حاضر شد.

وی با ظاهری شبیه به حکیم ابوالقاسم فردوسی در جلسه علنی شورای شهر حاضر شد. معاون فرهنگی شهرداری مشهد در هزارمین سالگرد سرایش شاهنامه در شورای شهر مشهد از اهمیت فردوسی و شاهنامه گفت.

این حرکت می توانست، آغازگر فرهنگسازی برای زنده کردن یاد حکیم فردوسی باشد، اما افسوس که بغض مدعیان آزادی از برادر معاون فرهنگی شهردار مشهد دامن گیر وی شد.

برای نمونه یکی از یادداشت نویسان روزنامه آفتاب یزد با انتشار تصویر زیر در کانال تلگرامی خود از این حرکت وحید جلیلی انتقاد کرد و همین اتفاق را دستمایه تاختن به برادر وی قرار داد.

 

 

باید چند سوال از چنین افرادی پرسید:

اولاً؛ مگر پایبندی به رسوم ایرانی و استفاده از لباس های سنتی آنها ایرادی دارد؟ آیا تلاش برای احیای یاد و نام حکیم ابوالقاسم فردوسی امر ناپسندی است؟ اگر همین کار را یکی از سیاسیون نزدیک به اصلاح طلبان انجام داده بود، تمام روزنامه های زنجیره ای برای پاسداشت این اقدام ارزشمند بسیج نمی شدند؟ اصلاً راه دوری نرویم، یادتان رفته همین چند روز قبل چه کسانی به بهانه نقش بستن نقشه مشهر روی شال انوشه انصاری، مدیحه سرایی به راه انداختند؟!

 

ثانیاً؛ بر فرض اینکه کار وحید جلیلی اشتباه بوده باشد، اینکه برادری اشتباهی بکند، دلیل حمله و توهین به برادر وی می شود؟! پس ادب مرد چه شده؟! راستی برادری را می شناسیم که به خاطر نسبت فامیلی اش... بگذریم!

 

ثالثاً؛ اگر ظاهر عجیب یک شخصیت و مثلاً استفاده از دستار برای دست اندرکاران آفتاب یزد مساله است نگاه دوباره ای به این عکس بیاندازند.

 

 

 

اگر هم نگران این هستند که مبادا، بعدها جلیلی با چنین ظاهری در مذاکرات ظاهر شود، به یاد بیاورند مذاکره کننده ای که با ویلچر پشت میز مذاکره می نشست!


 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.