بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 35258013

داور جوان یزدی برای قضاوت لیگ تکواندو نوجوانان کشور دعوت شد


رئیس هیات تکواندو یزد گفت: از سوی کمیته داوران فدراسیون، « مجتبی آقا رضایی » از داوران جوان این استان برای قضاوت رقابت های تکواندو قهرمانی لیگ نوجوانان پسر باشگاه‌ای کشور دعوت شد.

به گزارش یزد آوا، علی میرزاییان افزود: این مسابقات در چارچوب هفته های هشتم و نهم از مرحله اول و دوم لیگ نوجوانان کشور (جام آینده سازان المپیک) روز جمعه 23 شهریور 1397 در تهران برگزار می ‌شود.

وی ادامه داد: 30 داور در 2 بخش آقایان و بانوان با هیات تکواندو یزد همکاری دارند که از این تعداد 10 نفر برای قضاوت لیگ های مختلف کشوری دعوت می شوند.

این مسئول به عملکرد هیات یادشده اشاره کرد و عنوان داشت: در سال 1396، ورزشکاران 12 مدال قهرمانی و امسال نیز 23 مدال قهرمانی کشوری برای استان به دست آوردند.

به گفته میرزاییان این هیات در سال 1393 در جایگاه آخر در بین تمام هیات ‌های ورزشی در کشور و استان قرار داشت ولی با همت ، برنامه ریزی و انجام فعالیت های مختلف به جایگاه دوم در استان رسید و هم اکنون در سطح ملی جزو پنج هیات برتر است.

وی افزود: هم اکنون 870 تکواندوکار زن و 2 هزار و 100 تکواندوکار مرد در استان یزد به شکل حرفه‌ای مشغول فعالیت هستند و 15 باشگاه در شهرهای یزد، تفت،‌ بافق، مهریز،‌ ابرکوه، میبد و اشکذر فعالیت دارد.

انتهای پیام/س*




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.