بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 36505605
امام جمعه بخش مرکزی یزد:

دشمن با ایادی داخلی خود به دنبال جنگ روانی است


امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: حقیقتا دشمن از لحاظ خارجی خود را مستأصل می‌بیند و توان مقابله با نظام اسلامی را ندارد اما با توجه به ذاتی که دارد از فضاهای مجازی و ایادی داخلی خود برای ایجاد جنگ روانی استفاده می‌کند.

آیت‌الله سید محمد کاظم مدرسی در  گفتگو با خبرنگار یزد آوا، با اشاره به القای جنگ نظامی از سوی برخی جریانات و ایجاد جنگ روانی و هراس بین مردم گفت: شکی نیست در هر زمان منافقانی در داخل کشور وجود دارند که هدفشان این است که راه دشمن را ادامه بدهند.

وی ادامه داد: کسانی که بر طبل ناامیدی و ناامنی روانی کشور می‌کوبند اینها بدتر از دشمنانی هستند که بر طبل جنگ واقعی می‌کوبند چرا که اینها دشمن و آنها منافق هستند و منافقان از کفار بدترند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد تصریح کرد: برخی رسانه‌ها و جراید برگرفته از پول این ملت و دولت  با سوء استفاده از این امکانات همان حرف دشمن را می زنند و همان راه دشمن را می‌روند و طبعا دشمن هم می‌خواهد به موقع از آنها استفاده لازم را ببرد.

مدرسی ادامه داد: از دستگاه قضائی به دلیل برخورد با برخی از عوامل ایجاد ناامنی روانی تقدیر می کنیم و امیدواریم این برخوردها درس عبرتی باشد برای کسانی که برای ایجاد ناامنی روانی قلم به مزد هستند.

وی عنوان کرد: حقیقتا دشمن از لحاظ خارجی خود را مستأصل می‌بیند و توان مقابله با نظام اسلامی را ندارد و خود را کوچکتر از این اقدامات می‌بیند اما با توجه به ذاتی که دارد می‌خواهد حرف خود را به کرسی بنشاند و لذا هم از رسانه‌ها، جراید و فضاهای مجازی و هم از ایادی داخلی خود برای ایجاد جنگ روانی استفاده می‌کند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: به جای دامن زدن به جنگ روانی باید به مسائل و مایحتاج عمومی مردم پرداخت، افزایش قیمت‌ها و گرانی‌ها نشان از سوء مدیریت است و باید برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تدبیرهای لازم را به کار برد.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.