بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 10126753
سردار فضلی:

دغدغه اصلی مسوولان بازگشت زائران از عتبات عالیات به کشور است/ تمهیدات امنیتی لازم اندیشیده شده


جانشین بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید از مرز بین المللی مهران گفت: امروز دغدغه اصلی مسوولان نظام، برگشت زائران به میهن اسلامی است بنابراین تدابیری در مرز اتخاذ شده که این امر به سهولت انجام شود.

به گزارش یزد آوا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ 'علی فضلی' اظهار کرد: با توجه به حجم بالای تردد خودرو به سمت مرز مهران، جاده اصلی ایلام به مهران به یک پارکینگ نیمه متحرک تبدیل شده است.


وی با اشاره به عشق و ارادت وصف نشدنی مردم به اباعبدالله الحسین (ع) افزود: در این روزها شاهد بزرگترین عملیات فرهنگی در دنیا هستیم.

سردار فضلی گفت: با کار جهادی تمهیدات امنیتی و ترافیکی لازم برای بازگشت هموطنان به کشور اندیشیده شده اما باید عزاداران با صبر و حوصله، برگشت خود را به استان های کشور مدیریت کنند.

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این بازدید تاکید کرد: پلس با تمام ظرفیت های موجود سعی می کند بسترهای مناسب را برای بازگشت زائران حسینی از مرز مهران به شهرهای خود را فراهم کند.

سردار 'علی دولتی' به تلاش شبانه روز ماموران پلیس بخصوص پلیس گذرنامه در مرز مهران اشاره کرد و یادآور شد: نیروی انتظامی اکیپ های ثابت و سیار را در جاده های ارتباطی مستقر کرده تا از تصادفات حادثه ساز جلوگیری کند.

مرز بین المللی مهران به دلیل نبود امکانات جابجای، انتقال و اسکان در آنسوی مرز از سوی طرف عراقی برای از حضور زائران در راهپیمایی اربعین تعطیل شده و هم اینک امکان خروج از این مرز وجود ندارد.

در دو هفته اخیر بیش از 600 هزار زائر از این مرز برای شرکت در آیین اربعین حسینی به عراق سفر کردند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.