بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 32626112
عضو شورای اسلامی شهر یزد:

دولت مشکلات اقتصادی را سریع و با جدیت حل کند/ مردم وارد بازی دشمن ساخته نشوند


عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: مسئولان باید بدانند که شرایط اقتصادی کنونی جامعه برای همه اقشار قابل تحمل نیست و باید جدیت بیشتری برای حل مسائل اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم وجود داشته باشد.

حمید رضا قمی در مصاحبه با خبرنگار یزد آوا، با اشاره به تجمعات و اعتراضاتی که مردم در خصوص وضعیت اقتصادی در برخی از شهرها دارند، گفت: اینکه شرایط اقتصادی موجود در جامعه، شرایط مناسبی برای همه اقشار مردم نیست یک حقیقت است و باید آن را بپذیریم.

وی ادامه داد: با توجه به این وضعیت، مردم حق دارند در چارچوب قانون و با رعایت همه موازین بدون آسیب به نظم اجتماعی و منافع مردم و بیت المال اعتراض کنند و این اعتراضات قانونی در همه جوامع مدنی طبیعی است و وجود دارد.

 عضو شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: اعتراضات و گلایه‌های اقتصادی مردم باید به گونه‌ای باشد که منجر به سوء استفاده دشمن و کسانی که بر ضد منافع ملی و مردمی تلاش می‌کنند نباشد که این موضوع هوشیاری ملت ایران را می‌طلبد و باید مردم این موضوع را مد نظر داشته باشند که ناخواسته وارد بازی دشمن ساخته نشوند.

 وی گفت: مسئولان و دولتمردان نیز  باید در نظر داشته باشند که شرایط اقتصادی کنونی جامعه برای همه اقشار قابل تحمل نیست و از این جهت باید جدیت بیشتری برای حل مسائل اشتغال، کسب و کار و بهبود وضعیت معیشتی مردم وجود داشته باشد.

 قمی با بیان اینکه اکنون در دوره گذر اقتصادی به سمت اقتصادی شفاف هستیم، ادامه داد: در این گذر اقتصادی باید بخش خصوصی محور قرار گیرد که متاسفانه سرعت کافی برای رسیدن به این هدف وجود ندارد و موانع با جدیت برطرف نمی‌شود و طبیعی است که در این گذر  این نگرانی‌ها از سوی مردم ابراز شود.

 انتهای پیام/

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.