بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 26973545
5 اسفند ماه برگزار می شود

دومین بزرگداشت شهید شاخص «مبارزه با نفوذ» با سخنرانی آیت الله صدیقی در یزد


فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: شهدای شاخص که هر سال یکی از برادران و یکی از خواهران انتخاب می شوند و در کلیه استان ها برایشان مراسم گرفته می شود ولی در استان یزد علیرغم مراسم گذشته در 5 اسفند نیز بزرگداشت این شهید والا مقام برگزار می شود.

به گزارش یزد آوا، فرمانده سپاه الغدیر استان یزدپیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد منتظر قائم به عنوان شهید شاخص مبارزه با نفوذ اظهار کرد: شهید منتظرقائم در خانواده ای مذهبی متولد شد و در زمان طاغوت دلیرانه مبارزه کرد  و علیرغم اینکه به زندان رفت دست از مبارزه برنداشت.

سردار اکبر فتوحی بابیان اینکه من افتخار سربازی شهید منتظرقائم را داشتم افزود: وی بعد از انقلاب اسلامی ضن راه اندازی کمیته یزد، سپاه یزد را هم فعال کرد اما آنچه مه م است اینکه روش فرماندهی این شهید روش فرماندهی پیامبران و ائمه الهی بود چراکه به قولشان عمل می کرد و از دیگران هم می خواستند که به قولشان عمل کنند.

سردار فتوحی با اشاره به اینکه شهید منتظر قائم اول کسی بود که برای مبارزه با دشمن در کردستان ثبت نام کرد تصریح کرد: شهید منتظر قائم در هرکاری خود جلودار بود.

وی با بیان اینکه شهید منتظرقائم در کرمانشاه و قصر شیرین مدیریت بی نظیر وکاملی در کار فرهنگی، نظامی، سیاسی و مذهبی از خود نشان داد ابراز کرد: وی  ضمن آمادگی جسمانی بسیار بالا، دشمن شناس بود و نقشه های دشمن را به خوبی می شناختند

فرمانده سپاه الغدیر یزد با اشاره نحوه شهادت شهید منتظر قائم عنوان کرد: آمریکا با بهترین نیروها و بالاترین تجهیزات با قصد آزاد کردن جاسوسانش و براندازی نظام انقلاب اسلامی به صحرای طبس امد ولی توسط به امر خدا به دست شن ها شکست خورد.

وی ادامه داد:  سردار شهید منتظر قائم در منطقه حاضر شد و شروع به تخلیه اسناد به جامانده کرد ولی بنی صدر خائن به راهنمایی نیروهای نفوذی آمریکا از هراس اینکه اسناد برجا مانده به دست افراد انقلابی بیافتد دستور بمباران هوایی هواپیماها و اسناد به جامانده از امریکا را صادر کرد.

سردار فتوحی با بیان اینکه این شهید در سال 95 به عنوان شهید مبارزه با نفوذ معرفی شد گفت: شهدای شاخص که هر سال یکی از برادران و یکی از خواهران انتخاب می شوند در کلیه استان ها برایشان مراسم گرفته می شود ولی در استان یزد علیرغم مراسم گذشته در 5 اسفند نیز مراسم بزرگداشت این شهید والا مقام در مسجد روضه محمدیه برگزار می شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: در این مراسم آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران به سخنرانی خواهد پرداخت و از همشهریان شهید پرور و اصحاب رسانه استان یزد دعوت می شود تا در این مراسم حضور به هم رسانند.

یزدر سا/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.