بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 10360719
برنامه ریزی گسترده اصلاح طلبان برای حماسه 9 دی؛

دیدار تشکل‌های اصلاح طلب با خاتمی، سید حسن خمینی و هاشمی رفسنجانی


در هفته پایانی آذرماه،‌ تشکل های اصلاح طلب خاص و اعضای اصلاح‌طلب برجسته در هر استان به دیدار خاتمی، حسن خمینی و هاشمی رفسنجانی رفته و با آنها جلساتی برگزار کرده اند.

به گزارش یزد آوا به نقل از راه دانا، مراسم 16 آذر سال 93 در حالی برگزار شد که تشکل های دانشجویی اصلاح‌طلب با دعوت از فتنه‌گران و همچنین با چراغ سبز رؤسای دانشگاه‌ها توانستند تریبون های زیادی را برای اهالی فتنه آماده کنند تا بار دیگر دانشگاه‌ها عرصه جولان این دسته از افراد شود.

در این میان منتقدان دولت نیز طی یک برنامه قبلی نتوانستند در دانشگاه‌ها سخنرانی کنند و برنامه همه آنها در دانشگاه‌ها مجوز لازم برای اجرا نگرفت.

پس از اتمام 16 آذر و هفته ای که فتنه‌گران توانستند دانشگاه‌ها را در اختیار خود بگیرند، در هفته پایانی آذرماه،‌ تشکل های اصلاح طلب خاص و اعضای اصلاح‌طلب برجسته در هر استان به دیدار خاتمی، حسن خمینی و هاشمی رفسنجانی رفته و با آنها جلساتی برگزار کرده اند.

به نظر می رسد با فرارسیدن 9 دی و حماسه مردمی، اصلاح طلبان به دنبال برنامه‌ریزی گسترده برای این روز هستند تا هم بتوانند مواضع قبلی خود را داشته باشند و هم مانع روشنگری‌ها در خصوص عوامل اصلی فتنه 88 شوند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.