بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 32696347
جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:

راهپیمایی محکومیت اغتشاشات در یزد فردا برگزار می‌شود


جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با بیان اینکه تجمع و راهپیمایی در محکومیت اغتشاشات اخیر در یزد برگزار می‌شود، گفت: مردم دارالعباده فردا با حضور حماسی خود فتنه جدید را درهم می‌پیچانند.

به گزارش یزد آوا؛ «سعید زارع» جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، اذعان کرد: در روزهای اخیر با طراحی، هدایت پشت صحنه و حمایت ذلت‌بار استکبار جهانی، عده‌ای هرچند قلیل اغتشاشاتی را رقم زدند و متاسفانه به مقدسات هتک حرمت کردند.

وی با بیان اینکه در قضایای چند روز اخیر دشمنان ایران با ابرازهایی که در اختیار داشتند باهم هم‌پیمان شدند تا بار دیگر برای نظام جمهوری اسلامی مشکل ایجاد کنند، تصریح کرد: حوادث اخیر نشان می‌دهد که دشمنان همچنان قصد ضربه زدن به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارکان آن را دارند و همواره مترصد فرصت برای ایجاد تفرقه هستند.

زارع با اشاره به اینکه آمریکا و استکبار جهانی با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و انواع فتنه‌ها سهم بسزایی در مشکلات چندسال اخیر اقتصادی مردم دارند و از این بابت ذوق زده و خوشنود هستند، گفت: اغتشاشات اخیر خسارات مالی، جانی و حیثیتی را در پی  داشته است و امیدواریم مردم خوبمان با بصیرت و حضور به هنگام و حماسی خود بار دیگر این فتنه جدید را در هم بپیچانند .

وی با اشاره به اینکه دیروز در چند نقطه از کشور راهپیمایی‌های عظیم و باشکوهی برگزار شد و امروز هم در چند استان دیگر این اتفاق خواهد افتاد، خاطر نشان کرد: مردم استان یزد هم فردا ساعت 10صبح از میدان شهید بهشتی (مجاهدین) راهپیمایی با شکوهی به سمت امیرچخماق خواهند داشت.

جانشین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: از همه احزاب و گروه ها، جریانات سیاسی، هیئات مذهبی و تمامی اقشار مختلف مردم یزد که دل در گرو انقلاب دارند دعوت می‌کنیم تا با حضور فعال و همه‌جانبه خود حماسه‌ای دیگر در مقابل وقایع اخیر خلق کنند.

انتهای پیام/

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.