بازگشت به صفحه کامل
شناسه : 37914072

روایت بخشدار عقدا از درخواست خارج از عرف جوانان این منطقه


محسن طالعی با اشاره به گلایه جوانان عقدایی گفت: همه درخواست جذب در کارخانه گندله‌سازی دارند اما این شرکت نیز شرایط و قوانین خاص خود را دارد.

محسن طالعی در گفتگو با خبرنگار یزدآوا، در خصوص گلایه جوانان عقدایی در خصوص بیکاری و جذب نیروهای غیربومی در شرکت گندله سازی گفت: از آنچه که کارخانه گندله سازی شرایط بسیار خوبی دارد همه درخواست دارند که جذب گندله شوند در حالی که این شرکت نیز شرایط و قوانین خاص خود را دارد.

وی ادامه داد: اکثر قریب به اتفاق افرادی که نسبت به موضوع استخدام در گندله سازی گلایه دارند در واحد تولیدی دیگری مشغول به کار هستند اما به این دلیل که گندله از شرایط بهتری برخوردار است درخواست جذب در گندله دارند.

بخشدار عقدا با بیان اینکه کارخانه گندله‌سازی قوانین خاص خود را برای جذب نیرو دارد، گفت: یکی از شرایط خاصی که برای جذب در گندله سازی وجود دارد این است که افراد دارای معافیت پزشکی را به هبچ وجه جذب نمی‌کند در حالی که برخی گلایه مندان به جذب نیرو در این واحد از این طیف هستند.

وی با تاکید بر اینکه آمار بیکاری در عقدا بسیار پایین است، عنوان کرد: در حالی که واحدهای تولیدی و صنعتی در همان منطقه وجود دارند که نیاز به نیروی کار دارند و حتی در تماس با ما درخواست داشتند که نیروی کار مناسب معرفی کنیم اما همین جوانان  گلایه‌مند و بیکار حاضر نیستند در این واحدها مشغول به کار شوند و اصرار به جذب در گندله‌سازی دارند.

طالعی افزود: شرایط کاری بهتر و حقوق بالاتر در گندله‌سازی موجب شده که اکثر جوانان و حتی آنهایی که هم اکنون نیز در واحدهای دیگر اشتغال دارند درخواست جذب در این واحد صنعتی را داشته باشند اما این امکان وجود ندارد و هر کارخانه‌ای شرایط استخدامی خاص خود را دارد.

وی تصریح کرد: با این حال ما نیز به عنوان مسئولان عقدا وظیفه خود را انجام می‌دهیم و پیگیر موضوع هستیم تا اولویت جذب در واحدهای صنعتی، جوانان بومی منطقه باشند و مدیران کارخانه نیز در زمینه جذب نیرو در این واحد گزارشی ارائه داده‌اند.

بخشدار عقدا در خصوص برخی اعتراضات مبنی بر اینکه در مصاحبه استخدامی از حضور فرد در تجمع اعتراض آمیز در زمان بازدید جهانگیری پرسیده شده است، گفت: این موضوع به شدت تکذیب می‌شود این تجمع تقریبا مربوط به سه سال پیش بوده است و اکثر قریب به اتفاق افرادی که در آن تجمع حضور داشند بنا به دلایلی جذب گندله‌سازی شدند.

انتهای پیام/




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.